Food

Win: Willie’s Cacao chocolade

We kunnen er niet meer omheen, het is herfst. En of je het nu heerlijk vindt om met een dekentje op de bank te kruipen of getroost moet worden omdat de zomer nu echt voorbij is: chocolade helpt altijd.

Ik mag van Willie’s Cacao twee mensen gelukkig maken met een heerlijk chocoladepakket. Willie’s Cacao is afkomstig uit Engeland. Achter dit mooie bedrijf zit William Harcourt-Cooze, die chocoladeproducten vervaardigt van cacao afkomstig van zijn (eigen) plantages verspreid over diverse werelddelen. Cacao is net als wijnen, ieder type heeft haar eigen specifieke kenmerken en smaken.

Willie’s cacao heeft heerlijke standaard smaken met namen als Milk of the Gods, maar ook bijzondere repen met chili en lime erin verwerkt.

Winnen?
Wil je kans maken op een chocoladepakket  laat dan een reactie achter in de comments.

Like Bommels Conserveren op facebook.

De winactie loopt t/m 21 september en de gelukkig winnaars krijgen op 22 september een mailtje.

You Might Also Like

48 Comments

  • Reply
    Jade
    September 14, 2013 at 10:29

    Heerlijk!

  • Reply
    Marieke
    September 14, 2013 at 10:58

    Ohh lekkah! Ik doe mee!

  • Reply
    Marlou
    September 14, 2013 at 11:00

    Oh god, YES PLEASE! Ik doe mee, en heb Bommels Conserven geliket :)

  • Reply
    Angelique
    September 14, 2013 at 11:03

    wat n mooie verpakking! is het rauwe chocolade?

  • Reply
    Food Love and Happiness
    September 14, 2013 at 11:09

    Natuurlijk wil ik meedoen! Chocolade helpt altijd is wat ik ook altijd zeg (en wijn helpt altijd, die 2 dingen;) ) ! =)

  • Reply
    Maura - YLT
    September 14, 2013 at 11:09

    Ziet er funky uit! Ik doe mee :)

  • Reply
    Leonie
    September 14, 2013 at 11:15

    Oooh, dat klinkt goed! Het ziet er zowaar uit alsof het nog goed voor je is ook ;)

  • Reply
    Thea
    September 14, 2013 at 11:26

    Oh ja, chocolade, I need it!!! heerlijk, regen slaat tegen de ramen, ik zit op de bank onder een dekentje met een kop heerlijke warme chocolade, een stukje chocolade smeltend in mijn mond en een goed boek … need I say more …

  • Reply
    Sheelagh
    September 14, 2013 at 11:29

    Klinkt goed, ik doe graag mee. Superleuk trouwens je blog, ontdek ‘m net :) Fijn weekend!

  • Reply
    tineke
    September 14, 2013 at 11:51

    Yes, please! Ik heb alle chocolade nodig die ik kan krijgen! :’)

  • Reply
    Ise
    September 14, 2013 at 11:54

    Oeh, ik doe mee! Heerlijk om in de winter s avonds op de bank filmpje kijken met warme thee en chocola :)

  • Reply
    Benthe
    September 14, 2013 at 11:58

    Mmm bijzondere chocolade ♥, I’m in!

  • Reply
    Roos
    September 14, 2013 at 11:59

    Oeeh, wat een gave chocola! Ik doe mee!

  • Reply
    Irene
    September 14, 2013 at 12:23

    Chocolate! I’m in!

  • Reply
    Guusje
    September 14, 2013 at 13:08

    Chocola in een erg toffe verpakking :)
    I like!

  • Reply
    Birgit
    September 14, 2013 at 13:08

    Ik heb geliket, en ik maak graag kans! :)

  • Reply
    Rosanneke
    September 14, 2013 at 13:17

    Chocolade? Count me in :-)

  • Reply
    Zoë Everaert
    September 14, 2013 at 13:27

    Oh chocolade, een van mijn grote liefdes! <3 Ik doe zéker mee!

  • Reply
    Rosanne
    September 14, 2013 at 13:31

    Oh wauw, ik doe mee! Perfect voor op zo’n grauwe dag als deze :)

    X Rosanne

  • Reply
    Undercover Unicorns
    September 14, 2013 at 14:17

    Superlekker! Ik kan echt niet zonder chocolade, ik doe mee :)

  • Reply
    Eva
    September 14, 2013 at 14:53

    Ziet er gaaf uit zeg! Heb nog nooit van het merk gehoord maar nu toch wel erg nieuwsgierig :D Doe dus ook zeker mee!

  • Reply
    Anne
    September 14, 2013 at 14:56

    Oeh nommm chocola! Lijkt me erg lekker en de producten zien er ook mooi uit.

  • Reply
    Anita
    September 14, 2013 at 14:58

    Mmmm, geef mij chocolade en je hoort mij niet meer ;-)

  • Reply
    Felice
    September 14, 2013 at 15:59

    Wat een mooie verpakking! En dan ook nog eens heerlijke chocolade snoepen met een klein beetje minder schuldgevoel – ik bedoel, als Willie ze met wijn vergelijkt, is het een topper. Ik doe graag mee aan je win-actie! Laat Willie mij maar verrassen :-)

  • Reply
    Jorinde
    September 14, 2013 at 19:25

    Doei herfstdip, hallo chocolade!
    Deze prijs is echt goed getimed! Ik ken het merk niet, maar het ziet er veelbelovend uit!

  • Reply
    Tess
    September 14, 2013 at 19:37

    Dit lijkt me wel echt heel erg lekker!

  • Reply
    Anne
    September 14, 2013 at 21:26

    Heel fijn, ik doe mee! Komt goed van pas in de herfst :)

  • Reply
    Anita H.
    September 14, 2013 at 23:24

    Herfst? Ik heb het gevoel dat ik al in mijn winterdepressie zit. I need chocolate!

  • Reply
    Janna
    September 14, 2013 at 23:36

    Welke vrouw houd nou niet van chocola??
    Ergggg benieuwd! njomnjom

  • Reply
    Danielle
    September 15, 2013 at 09:40

    Jaaa lekker! Ik kan wel wat chocola gebruiken met mijn stage in Duitsland!

  • Reply
    Jazz
    September 15, 2013 at 10:26

    Mm doet me denken aan Whittard of chelsea hot chocolate. Als het even lekker is… ;)

  • Reply
    Silvia
    September 15, 2013 at 10:35

    Yum! Die wil ik wel winnen! We gaan een hectische paar weken tegemoet, dus een rustig momentje met een beker heerlijke choco lijkt me heerlijk!

  • Reply
    Bianca
    September 15, 2013 at 11:27

    Ik zit al klaar op de bank :-)

  • Reply
    Tara
    September 15, 2013 at 12:05

    Ojaaa, dit ziet er goed uit! Ik doe mee. Zo vervelend is die herfst helemaal niet

  • Reply
    Isabella
    September 15, 2013 at 13:32

    Ik doe heel graag mee hieraan!!

  • Reply
    Isabella
    September 15, 2013 at 13:32

    Ik doe heel graag mee hieraan!!

  • Reply
    Nisha
    September 15, 2013 at 14:04

    yummm!

  • Reply
    Mirthe
    September 15, 2013 at 21:12

    Aaaaah heerlijk! Ik doe mee!

  • Reply
    Ash
    September 16, 2013 at 05:58

    Oeh, die zou ik wel heeel graag willen winnen!!

  • Reply
    anna
    September 16, 2013 at 20:47

    Gezond snoepen met Willie’s Cacao chocolade, dat wil ik graag!!

  • Reply
    Kayleigh
    September 16, 2013 at 21:56

    Lekker! Ik lig nu onder een dekentje op de bank en dacht net dat een chocolaatje nu wel lekker zou zijn!

  • Reply
    Melissa Souidy
    September 18, 2013 at 14:33

    Ohh dat lijkt me echt heerlijk… Genieten met zo’n fantastisch pakket..

  • Reply
    Marleen
    September 18, 2013 at 22:58

    Ik ben dol op nieuwe chocolade testen, benieuwd of deze bitter, zoet, zoutig of pittig zijn. Ik doe mee!

  • Reply
    Marije
    September 19, 2013 at 16:01

    Oeh, hier doe ik graag aan mee! Lijkt me echt genieten, goede chocolade!

  • Reply
    Frieda
    September 20, 2013 at 11:22

    Lekker ouderwets!

  • Reply
    Ellen
    September 20, 2013 at 20:20

    Lijkt me heerlijk als chocolade verslaafde Jammm

  • Reply
    Ilonka
    September 20, 2013 at 20:57

    Oh lijkt me heerlijk! Ik ken dit merk niet. Maar wie weet komt daar binnenkort verandering in.

  • Reply
    Lisanne
    September 20, 2013 at 22:29

    Chocolade, wie zegt daar geen nee tegen? Ik zeg er ja op, zeker tegen deze zeer goede chocolade!