Running

WIN – PUMA outfit + startbewijs voor Wings For Life 2017

Schermafbeelding 2017-04-13 om 21.45.11

Even op de fiets stappen om naar de stad te gaan, een extra setje kettlebells swings tijdens een work out of je hardloopschoenen aantrekken voor een rondje om de plas. Zo normaal als wij sportliefhebbers het misschien vinden om dag in dag uit in de weer te zijn, zo niet vanzelfsprekend is dat voor veel anderen mensen.

Tijdens de Wings For Life run, vragen we aandacht (en halen we geld op) voor mensen voor wie een rondje rennen niet meer vanzelfsprekend is.

Wings for life
Een dwarslaesie kan iedereen overkomen op ieder moment. Een val of auto-ongeluk en je leven kan opeens helemaal anders zijn. Onderzoek is hard nodig om de levenskwaliteit van mensen met ruggenmergletsel te verbeteren en herstel in werking te zetten. Tijdens de Wings for Life race doen veel mensen in een rolstoel mee; mensen die bikkelhard moeten trainen om dit te kunnen.

Over de hele wereld start deze race tegelijkertijd en is er een parcours van meer dan 100 kilometer uitgezet. De finishlijn ligt niet bij dit punt; nee de finishlijn is een auto die een half uur nadat de lopers en rolstoelen van start zijn gegaan, langzaam maar zeker de achtervolging in gaan.

Alle opbrengsten van de run komen ten goede aan onderzoek naar dwarslaesie.

Vorig jaar rende ik door het bloedhete Breda om na het 10 kilometer punt ingehaald te worden door Max Verstapppen. Ook dit jaar sta ik weer aan de start en ga ik proberen de chaser kar langer voor te blijven. En jij kunt daar bij zijn!

Van PUMA mag ik twee startbewijzen en een gloedjenieuwe outfit weggeven. Uiteraard betaalt PUMA jouw startbewijskosten, zodat de opbrengsten 100% terecht komen bij het goede doel: ruggenmergonderzoek, met als missie dwarslaesies te genezen.

Bij zijn?
Laat een comment achter of post een foto op Instagram met de hashtags WFLDailylin en Wingsforlife. De winnaars krijgen snel bericht.

Niet afwachten of je gewonnen hebt? Je kunt je natuurlijk ook zelf nog inschrijven voor de run en je laten sponsoren om meer geld op te halen! Check hiervoor de website van Wings for Life. 

You Might Also Like

15 Comments

  • Reply
    Emma
    April 14, 2017 at 09:56

    Ik zou graag deelnemen, omdat ik het me niet kan voorstellen moest iemand mij ontnemen te lopen.

  • Reply
    Meike Hennekes
    April 14, 2017 at 12:35

    Oh wat tof!! Voorgaande jaren was ik niet on de gelegenheid om deel te nemen maar wil dat jaar echt wel meedoen! Hoor er zoveel toffe verhalen over en het is ook een super goed doel! Daar loop ik zeker wel harder voor!
    Dus ik doe graag mee met deze winactie! #WFLDailyLin #WingsforLife

  • Reply
    Mirte
    April 14, 2017 at 12:44

    Wat tof dat je kaarten weg geeft! Ik doe graag mee! Juist om deze achtervolgingsrace te lopen voor al die mensen die hem zo graag zouden willen lopen, in m’n eigen stad.

  • Reply
    Marloes
    April 14, 2017 at 14:32

    Waaah! Heel gave actie! Door mijn sportcarrière heen heb ik behoorlijk wat blessures opgelopen. Iedere keer als ik thuis zat op de bank, nam ik me voor om nog meer te genieten als ik me pijnloos en zonder problemen kon bewegen. (Bizar is hoe normaal je het gaat vinden om ‘gewoon’ te kunnen bewegen en sporten…) En hoe mooi is het als ik dat ook voor anderen kan doen? Count me in!

  • Reply
    Kim
    April 14, 2017 at 16:28

    Love hardlopen! Heeft me zoveel goeds gebracht!! Zou graag mijn 15km van vorig jaar verbeteren! Zo’n goed doel, lopen voor hen die dat niet kunnen! #wingsforlife #WFLDailin

  • Reply
    Tamara
    April 14, 2017 at 18:02

    Ik heb al 2x eerder meegedaan met deze run en hij is zo leuk! Zou graag samen met mijn loopmaatje Evelien dit jaar weer meedoen voor dit goede doel! #wfldailylin #wingsforlife

  • Reply
    Marjolein Koster
    April 14, 2017 at 18:29

    Wat een mooie, originele run! Ben net weer aan het herstellen van een blessure. Gelukkig dat ik kan herstellen, dat is inderdaad niet altijd vanzelfsprekend.

  • Reply
    Nynke
    April 14, 2017 at 19:56

    Het goede doel is natuurlijk al geweldig en de race zelf lijkt me wel spannend om zo opgejaagd te worden. Kortom: ik doe graag mee.

  • Reply
    Elsemieke
    April 14, 2017 at 20:17

    Ik zou erg graag meedoen! Breda is niet helemaal in de buurt maar zou er graag een stuk voor reizen! Ik hoop ook verder dan 10 km te komen!

  • Reply
    Anita H.
    April 15, 2017 at 00:54

    Ik doe graag mee.

  • Reply
    Faye
    April 15, 2017 at 08:36

    Lijkt me supergaaf om mee te doen met deze bijzondere race. In het buitenland heb ik ook meegedaan met een run waar kinderen in een speciale rolstoel werden geduwd. Hierdoor konden zij toch meedoen en wat een plezier hadden zij. We zijn toch wel gezegend dan, als we zonder problemen kunnen rennen. ik zou graag mee willen doem voor deze goede doel.

  • Reply
    Annemieke
    April 15, 2017 at 17:46

    Lin! Count me in! Lijkt me leuk om weer een keer samen hard te lopen en daarbij past dit thema volledig bij mijn doel van mijn nieuwe blog: meer aandacht voor de gezondheidszorg.

  • Reply
    D. Mueters
    April 20, 2017 at 15:03

    WAAAHH! Heel graag maak ik kans op deze supertoffe prijs. Ik ga gillen als ik win, want een nieuwe outfit dat kan ik natuurlijk goed gebruiken :)

  • Reply
    Trezie Meuwissen
    April 20, 2017 at 15:05

    Oef. Een Puma Outfit én een startbewijs? Noteer mij maar op het ik-maak-graag-kans-lijstje, want wat zou ik dit graag willen winnen. Dan kan het hardloopavontuur in een gaaf pakje gaan beginnen! Zou gaaf zijn!

  • Reply
    Lisa
    April 21, 2017 at 22:10

    Jaaaaa leuheeuuk! Ik doe met je mee om meer dan tien km de finishlijn voor te blijven! X