Travel

WIN: Nikon Coolpix – I am a Citytrip Lover

Citytrips? Ik kan er geen genoeg van krijgen! Ik ben gek op de energie die in grote steden hangt en moet minstens 2x per jaar een stad (her)ontdekken. Rotterdam, Sydney en Londen zijn mijn favoriete steden. Ik houd van de vibe die in deze steden hangt, het leeft, het bruist er is altijd iets te doen. Op Dailylin leg ik al mijn citytrips vast en geef ik (hoop ik althans ;)) vaak de leukste tips.

Waar moet je zijn voor de lekkerste cocktails in Londen? Waar eet je in Berlijn de beste flammkuchen en waarom keer ik altijd weer terug naar Parijs? Mijn liefde  voor steden leg ik graag vast in beeld, maar ik ben ook benieuwd naar jouw mooiste Citytrip bestemming! Deel je een foto met mij, die voor jou het ultieme Citytrip gevoel uitstraalt op deze pagina dan maak je kan op de Nikon Coolpix s01.

Bovenstaande foto’s geven mij echt een Citytrip gevoel, maar wie weet denk jij aan hele andere foto’s. De Coolpix s01 die je kunt winnen is ideaal om mee te nemen op je volgende citytrip. De camera is kleiner dan een creditcard, heeft een geheugen van 7.3 mb (3000 foto’s) en de nodige filters voor mooie effecten. De 10.1 megapixels zorgen voor prachtig, scherpe plaatjes.

Like de facebook page van Dailylin en laat via een comment weten dat je meedoet. Volgende maand kies ik samen met Nikon de winnaar.

Liefs!

You Might Also Like

46 Comments

  • Reply
    Kelly Caresse
    November 18, 2013 at 11:04

    Wat een geweldige winactie, ik doe zeker mee!
    Mooie foto’ zeg, ik ben dol op stedentrips, heerlijk om andere culturen te leren kennen, een andere taal, heerlijk eten en prachtige gebouwen!

  • Reply
    Dionne
    November 18, 2013 at 11:18

    Ik doe mee!

    Alleen.. Welke foto. Ja jeempig. Dat verschilt zo per stad. Bij Parijs heb ik een heel ander gevoel dan bij Londen of Rome en Sydney vond ik ook fantastisch, daar heb ik geen foto’s van :( Mijn meest recente ‘citytrips’ waren Bangkok en Mandalay, maar daar krijg je niet typische stedentripfoto’s van. Ik ga er even over nadenken.

    Sowieso leuke manier om een winactie te doen :)

  • Reply
    Maura - YLT
    November 18, 2013 at 12:15

    Ooooh wauw, ik doe heel graag mee! Zelf heb ik alleen een spiegelreflex camera (vroeger had ik wel van die goedkope digitale camera’s van een onbekend en vaag merk haha, maar die gingen altijd snel kapot). Soms merk ik dat ik naast mijn grote camera, een compacte best handig zou vinden. Zeker voor citytrips.

    Voor mij is het ultieme citytrip gevoel slenteren door kleine steegjes, van de begaande paden af en dan uitkomen bij een gezellig klein koffietentje. Ik ga eens even opzoek naar een mooie foto, ik denk van Berlijn, dat is toch wel een van mijn lievelingssteden. Of London..of Stockholm of Istanbul. Pfoe, lastig, want heb al behoorlijk wat steden bezocht, maar ik ga eens opzoek en een foto delen :)

  • Reply
    Chezzelia
    November 18, 2013 at 12:18

    Super leuke actie! Succes voor iedereen die meedoet! Ik doe niet mee, omdat ik zelf een hele fijne kleine camera heb die ik overal meesleep!

  • Reply
    Suzanne
    November 18, 2013 at 12:55

    Wat een mooie actie! Ik hoop dat hij ook goed filmen kan (vast en zeker). Ik doe heel graag mee :) want het word tijd voor nieuwe filmpjes.

  • Reply
    Jessica
    November 18, 2013 at 13:21

    Oh ik doe zeker mee! Mijn camera is laatst stuk gegaan dus dit komt echt als geroepen. Wat een super leuke actie zeg.

  • Reply
    Lindsey
    November 18, 2013 at 13:30

    Ik heb dit jaar voor het eerst in mijn leven een citytrip gedaan naar Rome. Geweldige ervaring ik heb er echt van genoten. Veel foto’s gemaakt met mijn iphone om later alles terug te kunnen kijken. Vooral het Vaticaan en St. Pieter hebben indruk achter gelaten. Ik heb een foto op de Nikon pagina gezet en doe graag mee! :) Op naar de volgende trip!

  • Reply
    Rianna
    November 18, 2013 at 14:32

    Leuk ik doe mee! ik denk dat ik citytrips zelfs de leukste vakanties vind. In januari staat de volgende gepland; Praag!

  • Reply
    Linda
    November 18, 2013 at 14:48

    Ik doe mee.

    In 2014 ga ik weer naar New York en ik kan niet wachten I love that city

  • Reply
    jamaa
    November 18, 2013 at 16:24

    ooh super leuk! Hele leuke foto’s ook. Deze camera is zo mooi! Binnekort ga ik weer opuit en dan kan ik deze camera goed uitproberen. Lijkt me in ieder geval erg leuk !

  • Reply
    Hester
    November 18, 2013 at 17:27

    Oeeh ik doe zeker mee. Ik heb mijn digitale camera nu al een tijd en is eigenlijk wel aan vervanging toe.
    Ik ga eens opzoek naar een mooie foto, ik denk eentje van de mooiste stad: Londen.

  • Reply
    Gwenda
    November 18, 2013 at 17:51

    Ik doe heeel graag mee :) Ben gek op reizen en een kleine camera komt dan zeker van pas! De volgende citytrip zal of Londen of Berlijn worden :D

  • Reply
    Nuria
    November 18, 2013 at 19:44

    WAUW! Wat een top actie! Ik heb goede verhalen gehoord over deze camera!! Ik doe mee!!

  • Reply
    Serçe
    November 18, 2013 at 19:50

    Ik doe mee! (n_n)

  • Reply
    Juna
    November 18, 2013 at 21:09

    Keileuk! Ik doe ook mee!

  • Reply
    Maaike
    November 18, 2013 at 22:20

    Wauw wat een leuke actie!! Ik doe graag mee :)
    X

  • Reply
    Chantal Beerepoot-Bakker
    November 18, 2013 at 22:55

    #nice !! Count me in :-)

  • Reply
    Maura
    November 19, 2013 at 11:53

    I’m in! Ontzettend gave actie, en ik kan dit wel gebruiken om mijn blog naar de next level te brengen :-)

  • Reply
    Mirne
    November 19, 2013 at 21:14

    Ik heb ook een foto upgeload. Kon ik maar vaker op stedentrip!

  • Reply
    Joyce
    November 20, 2013 at 02:55

    Leuk!! Heb een van mijn favoriete NYC foto’s geupload.

  • Reply
    Aline
    November 20, 2013 at 17:29

    Leuk zeg!! Mijn kleine camera is tijdens mijn vorige citytripje naar Maastricht gesneuveld (kon niet zo goed tegen regen blijkbaar.. zonde!) Heb een foto geupload en doe dus graag mee.

  • Reply
    Germa
    November 20, 2013 at 23:14

    Oh wat een superleuke actie! Het mooie van city foto’s zijn de mogelijkheden om ‘rijtjes’ te fotograferen. Bijvoorbeeld langs de spijlen van een hek, een aantal ramen naast elkaar in een flat, mooie gevelstenen in een groep bij elkaar. Ik houd ook van natuurfoto’s en ik zie meestal elke ochtend een mooie zonsopgang onderweg naar mijn werk, maar helaas mijn telefoon maakt wel een snelle foto, maar de kwaliteit… ja.. daar zal ik maar niet over te vertellen. Dit zou dan een perfecte camera zijn, om vast te leggen waarin ik behalve van de stad ook zo van de Veluwe houd! Dus ik doe graag mee!

  • Reply
    agneta
    November 21, 2013 at 13:21

    Ik doe ook graag mee! Ik ben druk aan het sparen voor mijn citytrip naar Londen. Ben in september geweest en ben helemaal in love met de stad! Sydney was inderdaad ook een heerlijke stad. Melbourne was mooi, maar Sydney had iets waar ik de vinger niet op kan leggen. Praag vond ik ook een erg mooie stad! Ik baal altijd dat ik mijn grote camera overal mee moet slepen en deze kleine camera zou echt perfect zijn om nog meer en mooiere plaatjes te kunnen maken van deze geweldige steden en landen!

  • Reply
    Ellen
    November 21, 2013 at 22:26

    Super leuk! ga denk ik wel mee doen

  • Reply
    zoe
    November 21, 2013 at 23:04

    ik doe mee!!

  • Reply
    annouska
    November 22, 2013 at 15:13

    Oeh ik had het vanmorgen nog met mijn vriend over dat ik zijn camera moet leren kennen omdat ik alleen maar waardeloze foto’s maak. Maar een eigen camera hebben is nog veel toffer natuurlijk, ik doe dus mee!!

  • Reply
    Anita H.
    November 23, 2013 at 03:49

    Wat een super prijs. Die wil ik heel graag winnen!

  • Reply
    Janna
    November 23, 2013 at 23:59

    Ik doe zeker mee. Zelf vind ik Terschelling een erg mooi eiland, dus kan die camera wel gebruiken!

  • Reply
    Sabine
    November 24, 2013 at 21:40

    Oooh hier wil ik heel graag aan mee doen! Al tijden ben ik op zoek naar een cameraatje dat ik altijd mee kan nemen in mijn tas, zonder altijd mijn grote (en zware!) spiegelreflex mee te moeten sjouwen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben iedere dag nog verliefd op mijn Nikon D3100 maar wanneer je veel in de trein zit, niet constant je camera mee wilt nemen omdat ie zo groot is en tóch overal ‘fotomomentjes’ tegenkomt kan dat behoorlijk frustrerend zijn ;)

    Een camera net zo groot als een creditcard die toch zulke mooie foto’s maakt klinkt dan ook als muziek in de oren.

  • Reply
    Geertje
    November 24, 2013 at 21:51

    Wat een leuke win actie! Ik doe graag mee!
    En wat een super foto’s!

  • Reply
    Saar
    November 25, 2013 at 19:52

    Ik doe heeeeeel graag mee :)!

  • Reply
    Judith Hulst
    November 26, 2013 at 14:03

    Ohh wauw!

    Gevalletje perfecte timing! De mijne is ermee op gehouden!
    Dus heb wel een nieuwe camera nodig. Ik doe mee!

  • Reply
    babet
    November 26, 2013 at 14:20

    de mooiste foto’s in de stad maakt niet uit welke stad, maar zijn de foto’s met de mooiste herinneringen. foto’s die een gevoel uitstralen. liefde of juist verdriet. foto’s die je blijven raken elke keer dat je er naar kijkt. en foto’s die je altijd bij je draagt. dat zijn de allermooiste foto’s

  • Reply
    babet
    November 26, 2013 at 14:21

    ps ik doe mee:)

  • Reply
    Selien
    November 26, 2013 at 14:44

    Top ik doe zeker mee :)

  • Reply
    Robin
    November 26, 2013 at 14:51

    Ik ga in februari naar New york en zou graag alles vast willen leggen, en dat zou erg goed kunnen met deze camera!
    Fingers crossed!

  • Reply
    Michelle Kaiser
    November 26, 2013 at 15:37

    Ik doe zeker mee met deze winactie.

  • Reply
    laura slings
    November 26, 2013 at 15:55

    ik doe mee :)

  • Reply
    Kirsten
    November 26, 2013 at 15:58

    Ik heb ook mee gedaan :-) Ik kon niet kiezen tussen 2 foto’s.. sorry ;-)!

  • Reply
    Annemieke
    November 26, 2013 at 16:09

    Count me in! :-)

  • Reply
    Bethany jo
    November 28, 2013 at 01:12

    Ik doe mee!! wat een prachtige camera zeg en ook nog eens in mijn kleur :) Heb een hekel aan zwarte apparatuur, maakt me niet uit wat, maar alles moet bij mij super wit zijn :) Heb eerlijk gezegd nog nooit een camera gehad…ja……de camera’s op mijn mobiel :( Maar lijkt me echt top om eindelijk eens een echte camera te hebben en de mooiste plaatjes te kunnen schieten. Want ik laat nu een hele hoop momenten die ik wil vastleggen schieten simpelweg omdat ik geen camera heb…..maarja….wie weet dat het hierna verandert :) Bedankt voor de giveaway!!! PS: mijn FBnaam is Bethany Jo

  • Reply
    Tewa
    November 28, 2013 at 17:28

    Yaaay als het kan doe ik nog graag mee!!! Ik zou graag deze camera willen winnen. (FB naam is Tewatha)
    Ik heb niet veel fotografie-skills en ik denk dat een goede camera wel iets zou toevoegen!
    De groetjes!! Xx Tewa

  • Reply
    Dionne
    December 1, 2013 at 12:29

    Wauw, wat een mooie foto’s! :D
    Ik wil daarom ook heel graag meedoen met deze winactie! :D
    Mijn FB naam is Dionne
    Diolifestyle@gmail.com

  • Reply
    Suzanne
    December 4, 2013 at 13:09

    Natuurlijk doe ik graag mee! Mijn camera is al een tijdje overleden en ik maak nu alleen nog foto’s met mijn mobiel. Kan natuurlijk niet als blogger ;-)

    x

  • Reply
    Maartje
    December 4, 2013 at 18:18

    Boehoe, op dit moment mis ik m´n facebook..
    Maar ik doe toch stiekem wel graag mee.. ik hou van foto´s maken!
    Geniet van alle foto´s die je te zien krijgt.. :-)

  • Reply
    Caitlin
    December 7, 2013 at 14:31

    Hoi! Wat een gave winactie!
    Ik doe mee omdat ik het erg leuk vind om foto’s te maken maar op dit moment geen digitale camera heb. Ik merk dat mijn Samsung Galaxy S3 toch nog vaak tekort schiet in kwaliteit en in deze tijd hebben nog maar weinig mensen een digitale camera bij zich. Ik zou het echt heel erg leuk vinden om weer een kwalitatief goede digitale camera te hebben die ik gewoon net als mijn telefoon overal mee naartoe kan nemen!