Travel

Where to stay: the wild rabbit

mm871 Wild RabbitCitytripjes naar bruisende steden zijn hier favoriet. Maar als ik de foto’s van The Wild Rabbit bekijk denk ik fuck bruisende steden. Laten we onze iPhone en macbook thuislaten. En onze Louboutins ook. Schaf een paar Hunter Boots en een Beagle aan en maak wandelingen over het platteland van Oxfordshire. Christmas is coming and our geese are getting fat – dat klinkt mij als een welkome uitnodiging in de oren. Met liefde kom ik ook wel helpen de gans te bereiden. Om ‘s avonds een dik boek te lezen bij de haard of gewoon te soezelen met een kop dampend hete cacao. Met een scheutje rum. Of twee.

mm879_WildRabbit_Interior mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

mm879_WildRabbit_Interior

 

mm871 Wild Rabbit

mm871 Wild Rabbit

 

The Wild Rabbit  vind je in het dorpje Kingham in Oxfordshire.

You Might Also Like

17 Comments

  • Reply
    Hester
    October 23, 2013 at 11:15

    Wauw ik ben het helemaal met je eens! Daar kan ik me wel een weekje vermaken.

  • Reply
    Anne
    October 23, 2013 at 11:29

    Zoals je het omschrijft… Ik heb meteen zin om in the middle of nowhere een week of twee door te brengen met goede boeken, lekker eten en fijn gezelschap. Dat bed met de hemel van dikke takken vind ik super mooi. Doe mij soms maar dat landelijke hoor, bruisende steden moet je soms even kort verlaten voor rustige natuur ;)

  • Reply
    Jolien
    October 23, 2013 at 11:43

    tjezus wat een fijn plekje lijkt me dat. Kom maar op met die Hunter boots en Beagle ;)

  • Reply
    Melanie
    October 23, 2013 at 13:34

    Het lijkt me echt heerlijk om daar een weekje door te brengen! Genieten van een wijntje, een goed boek en de mooie natuur!

  • Reply
    Mariet
    October 23, 2013 at 16:34

    Oohh Lin nu heb ik daar helemaal zin in! Wanneer gaan we? ^^

  • Reply
    Annemieke
    October 23, 2013 at 16:37

    Wauw! Voor jou de ultieme plek om tot rust te komen, na al het harde scriptie schrijven. Voor mij de ultieme plek om rust te vinden, om m’n scriptie verder vorm en inhoud te geven. En dat onder het genot van dampende cacao; count me in! ;-)

  • Reply
    Farah
    October 23, 2013 at 19:21

    Daar ga ik ook naar toe! Haha.

    Ziet er fantastisch uit :).
    Lijkt me ook heerlijk trouwens, gewoon een weekje he-le-maal niks en een beetje binnen lummelen in een hutje op de hei.
    Alhoewel ik ook helemaal tot rust kom op een weekje strandvakantie hoor.

  • Reply
    Anne
    October 23, 2013 at 20:44

    Ziet er prachtig uit! Doet me een heel klein beetje beetje denken aan The Holiday..

  • Reply
    Nathalie
    October 23, 2013 at 21:21

    Al dat steen. Prrrachtig!

  • Reply
    Marloes
    October 24, 2013 at 07:00

    Oh wauw, wat ziet het er geweldig uit! Daar kan ik me wel een tijdje vermaken!

  • Reply
    Nuria
    October 24, 2013 at 07:55

    Oooh heerlijk! Prachtige plaatjes!

  • Reply
    Sophie
    October 24, 2013 at 08:04

    Ik wil weel zo graag gaan reizen, en dit ziet er zo perfect uit!

  • Reply
    Mandy
    October 24, 2013 at 09:13

    Oeh, hier heb ik ook écht zin in nu.
    En wat een prachtige foto’s.. heel tof met dat hout en die natuurtinten.
    In gedachten staan mijn koffer en regenlaarzen al klaar.

  • Reply
    OURTASTE.NL
    October 24, 2013 at 12:49

    OH HEMEL! We waren van de zomer in Drostes Boerderijlodges, en dat is ook in de ‘the middle of nowhere’. Dit lijkt ons geweldig!

  • Reply
    annouska
    October 25, 2013 at 12:50

    Ow wauw dit is echt GEWELDIG, met hoofdletters!! Laat mij hier maar een paar daagjes verblijven hoor!!

  • Reply
    Maaike
    October 25, 2013 at 14:57

    Wat een heerlijke plek ! Daar kan ik me ook wel een tijdje vermaken :)
    XX

  • Reply
    Marcella
    October 28, 2013 at 11:11

    Wat onwijs gaaf! Erg mooi ingericht, klinkt supergoed!