Travel

Where to stay: Mia Resort – Mui Ne

IMG_0775

De regen tikt hard tegen de ramen en ik zit op de bank met een kop thee en wat chocolade kruidnootjes. Heerlijk. Iets minder lekker is dat ik twee keer compleet verregend ben vandaag. Hoog tijd om even terug te kijken naar een van de fijnste dagen van mijn reis door Vietnam. Drie dagen compleet doorbrengen in luxe, relaxen en genieten van heerlijk eten.

Mia Resort

IMG_0708

IMG_0710

IMG_0724

IMG_0725

IMG_0733

IMG_0735

IMG_0754

IMG_0737

IMG_0768

IMG_0776

 

Tegen de tijd dat we in het prachtige kustplaatsje Mui Ne aankwamen zat een groot deel van onze reis naar Vietnam er al weer op. We hadden ons voorgenomen de laatste nachten aan het strand op een bijzondere locatie door te brengen. Het Mia Resort is een kleinschalig resort met kamers direct aan het strand of in een prachtig groene tuin.

Hier sliep ik  als een prinsesje op het meest zachte bed ooit. Het zwembad lag direct naast het strand en het ontbijt was zo lekker. Even geen noodlesoepje maar heel veel fruit en de perfecte eggs benedict. Mijn dagen bestonden uit uitslapen, uitgebreid ontbijten en naar een surfend vriendje kijken. Geen straf kan ik je vertellen.

Voor een deluxe kamer betaal je zo’n 75 dollar, wat voor Vietnamese begrippen erg duur is, maar op de som van zo’n hele reis toch al gauw wegvalt. De wens om ooit naar Vietnam te gaan? Dat kan heel budget door in hostels te overnachten, maar het is heerlijk om een mini-vakantie in je reis in te plannen ;)

Meer informatie vind je op de website.

You Might Also Like

24 Comments

  • Reply
    Marjolein
    September 10, 2013 at 06:49

    Wauw in zo’n hotel voel je je denk snel thuis! Ziet er heerlijk luxe uit

  • Reply
    Josianne
    September 10, 2013 at 07:22

    Wauw, wat een prachtig hotel! Ziet er heerlijk uit. Ik kan me voorstellen dat je zo graag je reis wil eindigen.

  • Reply
    Food Love and Happiness
    September 10, 2013 at 07:31

    Wauw wat een prachtige foto’s! Heerlijk die luxe!

  • Reply
    Bianca
    September 10, 2013 at 07:47

    Heerlijk dat fruit! Het bed! Dat zwembad, die tuin!!

  • Reply
    josie
    September 10, 2013 at 08:02

    Mooie foto’s! Nu wil ik ook op vakantie

  • Reply
    Jolien
    September 10, 2013 at 08:23

    Oooooh ik ben weer helemaal terug! Wat eenvPRACHTIGE Lin, love it! Misschien hebben we wel in hetzelfde bed geslapen ;)

    • Reply
      car insurance
      May 31, 2017 at 17:33

      hi, just found your blog and noticed your question about Canada.I am from Ontario, hang out in Toronto a lot (majority of my friends live there) though I do live in Kelowna, BC now.Some fun things in Toronto: The ROM museum is awesome, lots of amazing shopping and eating to do around Bloor…. I usually go to the Eaton centre, get lost in there, then find an exit and keep walking… you will discover lots. You will have to let me know how you like it!

  • Reply
    Marieke
    September 10, 2013 at 09:10

    Aah, die foto van jou in het zwembad! Straalt écht vakantie en geluk uit :)

  • Reply
    Laura
    September 10, 2013 at 11:49

    Wat ziet dat er toch fijn uit!

  • Reply
    Con leche
    September 10, 2013 at 11:56

    Wauw, wat een mooie plek is dat en al dat heerlijke eten… word je hongerig van!

  • Reply
    Ise
    September 10, 2013 at 13:45

    Wauw dat ziet er erg goed uit! Lijkt me ook fijn om zo die reis af te sluiten.

  • Reply
    Anne
    September 10, 2013 at 14:08

    Fijn ziet dat er uit zeg! Goed plan ook om in je lange vakantie zo’n luxe gedeelte in te plannen. Dat zou ik ook nog wel eens willen doen :)

  • Reply
    Marit
    September 10, 2013 at 15:35

    WAUW! Vooral die foto in het zwembad is jaloersmakend rustgevend. Echt… wauw…

  • Reply
    Farah
    September 10, 2013 at 16:04

    Dat ziet er heerlijk uit! En fijn ook dat het kleinschalig is en niet waar grote groepen met vervelende toeristen zitten ;).

  • Reply
    davie+erica
    September 10, 2013 at 20:34

    Wow, this looks so gorgeous!

    xx
    Davie and Erica

  • Reply
    Laura
    September 10, 2013 at 21:09

    Wat een heerlijke plek! Ik geloof dat ik dit ook maar eens ga introduceren, een wat luxere plek op de laatste dag haha. Fantastisch!

  • Reply
    Tess Tettelin
    September 10, 2013 at 22:01

    Wauw wat een mooie foto’s! En 75 dollar voor een deluxe room is inderdaad niet veel! Ga je ook een post maken over de praktische kant van je vakantie? Waar je tickets geboekt hebt, hoe het vervoer daar is enzo? Ik ga in de paasvakantie ook naar vietnam, ben erg benieuwd naar je tips!

  • Reply
    Marieke
    September 10, 2013 at 22:51

    Wat een schitterende plek is dat… Even wegdromen is niet moeilijk met dat vreselijke weer hier. En wat zit je haar leuk op die foto, een soort invlecht? :) Wil donderdag nog veel meer foto’s zien! XX

  • Reply
    Michelle @ The World is a Book
    September 12, 2013 at 15:27

    Wat een paradijsje, heerlijk! Ik hou van een mini-vakantie in een langere trip. Soms heb je af en toe een lekker bed nodig. En die fruities: nom nom!

  • Reply
    Marcella
    September 12, 2013 at 22:57

    Prachtige foto’s! Lijkt me echt een onwijs fijne plek, genieten!

  • Reply
    annouska
    September 13, 2013 at 14:35

    Wauw ik kan zo genieten van dit soort mooie foto’s ^^

  • Reply
    Nuria
    September 13, 2013 at 20:34

    Geweldig!

  • Reply
    Fatima
    September 15, 2013 at 14:30

    waaauw wat mooi! Ik wil er ook heen!

  • Reply
    Sylvia
    September 16, 2013 at 12:54

    Kijk, dat is het betere leven ;) Mooie foto’s!