Travel

Where to stay: Ace Hotel London

Ace Hotel London GuestroomI’m a sucker for pretty design & hotels. I’ve been meaning to go back to London since the day I left, but now I have another  reason to visit my favorite European city: The Ace hotel.

Ace London Final Press Model Room Selects

Ace Hotel London Shoreditch - Room image 2 - Photographed by Andrew Meredith

 

Ace Hotel London - photographed by Mads Perch - 6

Ace Hotel London Guestroom

 

Ik kan heel gelukkig worden van prachtige hotels en betaal tijdens een citytrip ook liever net dat beetje extra voor een mooi hotel dan dat ik daar op bespaar. Net als in het Michelberger hotel in Berlijn, proberen ze het hotel ook aantrekkelijk functie te geven voor de locals. In het geval van het Ace hotel is dat bijvoorbeeld ruimte geven aan de florist shop That Flower Shop en de Basement Bar.

Binnenkort naar Londen? Check mijn London City Guide

You Might Also Like

19 Comments

  • Reply
    Stacey
    October 9, 2013 at 14:13

    Wow, wat een mooi hotel zeg! Ik ga dit adres zeker onthouden voor mijn volgende trip naar London!

  • Reply
    Laura SnakeskinJacket
    October 9, 2013 at 14:48

    And it has the BEST restaurant in it as well, Hoi Polloi. Def try their breakfast!

    x L.

  • Reply
    Marlou
    October 9, 2013 at 14:56

    Ja wauw, het ziet er inderdaad té mooi uit.

  • Reply
    Nicole
    October 9, 2013 at 16:19

    Wow, te gek! Dit hotel gaat op mijn verlanglijstje voor mijn trip naar Londen in januari.

  • Reply
    Con leche
    October 9, 2013 at 17:32

    Ik ben ook echt een sucker for pretty design en dit ziet er wel heel mooi uit! Tof!

  • Reply
    Larissa
    October 9, 2013 at 18:54

    Ziet er zeker mooi uit! Hebben ze ook lekker eten? Dat is waar ik altijd het meeste geld aan wil uitgeven ;-)

  • Reply
    Marjolein
    October 9, 2013 at 19:20

    Pretty hotel! Je zou bijna de stad niet meer ingaan omdat je op zo’n prachtige kamer verblijft…

  • Reply
    Linda
    October 9, 2013 at 21:25

    Wow prachtig hotel! Ik besteed meestal liefst niet te veel geld aan hotels, omdat ik zeker in steden er toch niet veel ben, maar misschien zou ik dat toch eens moeten doen!

  • Reply
    Anke
    October 9, 2013 at 21:50

    Wow, daar wil ik ook wel eens verblijven!

  • Reply
    Renee
    October 9, 2013 at 21:52

    O cool!

  • Reply
    Food Love and Happiness
    October 9, 2013 at 22:07

    Dat is zeker een mooi hotel! Ik ben één keer in Londen geweest, en dat was níet in zo’n hotel haha

  • Reply
    nettelie
    October 10, 2013 at 09:39

    Ja, ik wil dus naar Londen volgend jaar. Ik meteen kijken op die site, want ik vertrouw altijd op jouw oordeel, randomly wat data ingevuld, IS HET 250 POND PER NACHT! Ik ben een sucker voor designhotels, maar 300 (!) euro (!) per nacht (!) is me echt te gortig. Zo jammer. Die platenspeler op je kamer <3

  • Reply
    Ilse
    October 10, 2013 at 13:55

    Wauw, wat een mooi hotel! Ik ben zo iemand die dan liever iets minder betaald voor het hotel omdat ik er alleen maar slaap, dan geef ik liever wat meer geld uit in de stad zelf dan dan ik een geweldig bed heb, slapen doe ik toch wel na een hele dag slenteren door de stad haha.

  • Reply
    Linda
    October 10, 2013 at 22:17

    Wauw, dit ziet er heel erg mooi uit! Ik ga volgende week een paar dagen naar Berlijn en ik ga slapen in het Michelberger Hotel, naar aanleiding van jouw post erover. Ik ben heel erg benieuwd :)

  • Reply
    Sabine de Witte
    October 11, 2013 at 10:37

    Heb net weer 4 nachten in het ACE in NYC geslapen en kijk enorm uit naar 2 nachten in Londen volgende maand. De ACE vibe is lastig te omschrijven, maar als je er eenmaal geweest bent… In Amsterdam heeft Hotel V op het Nesplein er ook wel iets van weg.

    Fijne post! :)

  • Reply
    Marcella
    October 13, 2013 at 13:26

    Wauw, wat een gaaf hotel! Ik wilde al graag naar Londen! Maar dit hotel biedt me nóg een beter excuus om vooral snel een tripje te plannen!

  • Reply
    LNNK
    October 13, 2013 at 21:36

    Dit ziet er heel gaaf uit!

  • Reply
    the fourohseven
    November 6, 2013 at 00:13

    hier moest ik laatst filmen. Vanaf het moment dat ze de deuren voor je openhouden tot de toiletten … Super mooi. Het restaurant dat erbij hoort – Hoi Polloi – is ook tof en het eten (van breakfast to late supper) is te lekker.

    Ik denk dat jij het Boundary hotel ook kan waarderen

  • Reply
    Remy | BakingBeautyNL
    April 9, 2014 at 13:29

    Wauw!! Wat een schitterend hotel. Ik ga vanavond meteen kijken wat een nachtje kost :)