Travel

Travel: Misool Eco Resort

Op dit tropische privé-eiland staan 8 huisjes aan het water. Wanneer je ’s ochtends wakker wordt staat er een ontbijtje met tropisch fruit op je veranda. Daarna is het slechts een kwestie van je duikpak aantrekken, een paar stappen lopen en voor je het weet ben je in een hele andere wereld. Een wereld van gekleurd koraal, reef-tip sharks en anemonen waar je zo de familie van Nemo spot. Lezen kan in een hangmat boven het water en voor het diner kun je je afspoelen in een buitendouche geheel in Balinese style.

De duikplek behoort tot een van de mooiste ter wereld en heel het resort is eco-friendly gebouwd van gevonden tropisch hardhout. Geen enkele boom is gekapt om dit resort te kunnen bouwen. Volgens Marit & Andrew houdend e meeste gasten zich aan een strak schema van duiken, gevolgd door ontbijt, lunch, afternoon tea and diner. Wie een dagje wil relaxen kan naar de spa of over het water uitkijken en de kleuren zien veranderen van helder turquoise naar diepblauw.

Je mobiele telefoon heeft gegarandeerd geen bereik, alleen maar eten, slapen, duiken en snorkelen. Ik droom nog even verder weg; maar ooit ben ik toch echt van plan zo’n vakantie te boeken.

Foto’s via: Welcome Beyond

You Might Also Like

17 Comments

  • Reply
    Ise
    March 22, 2013 at 10:30

    Ja dat lijkt mij ook wel iets!

  • Reply
    Daniëlle
    March 22, 2013 at 11:08

    Droomvakantie! Ook leuk dat je ontbijtje ‘s ochtends klaar staat haha ;-)

  • Reply
    Marieke
    March 22, 2013 at 11:15

    Oh my! Ik wil daar ook een keer heen. Wat prachtig echt…

  • Reply
    Joyce
    March 22, 2013 at 11:38

    Wat ziet dat er heerlijk en prachtig uit! pure ontspanning

  • Reply
    Bianca
    March 22, 2013 at 11:59

    Paradijs!

  • Reply
    Janet
    March 22, 2013 at 12:18

    Mocht je tijdens je zomervakantie nog wat tijd overhebben, een uur met de boot vanaf Singapore is het eiland Nikoi wat hier heel erg op lijkt! Ook een eco-friendly eiland met een stuk of 25 huisjes, de boyfriend en ik waren daar vorig jaar. Koste meer dan we in ons budget hadden maar het was het o zo waard!

  • Reply
    Anouk
    March 22, 2013 at 12:46

    Wat een prachtige foto’s. Hier zou echt wel eens naar toe willen (iets wat er op lijkt is ook al goed). Heerlijk dat je geen bereik hebt en alleen maar kunt ontspannen. Zouden we eens per jaar een moeten/kunnen doen.

  • Reply
    ChellesBlog
    March 22, 2013 at 13:19

    Wauw dat ziet er echt prachtig uit! Daar wil ik ook wel een keer naartoe. -x

  • Reply
    kim
    March 22, 2013 at 13:31

    wauw. Echt prachtig! Die hangmat lijkt me erg leuk. Zouden ze ook zoiets in trampoline vorm hebben? haha

  • Reply
    Michelle @ the World is a Book
    March 22, 2013 at 15:01

    Wow, wat een plaatje! Echt geweldig :)

  • Reply
    Melanie
    March 22, 2013 at 17:05

    OMG. Dit is echte pure perfectie gewoon <3. Hier zou ik ook wel heen willen gaan!

  • Reply
    Nanda
    March 22, 2013 at 18:51

    Daar zou ik best willen vertoeven nu! Niet bereikbaar, heerlijk!

  • Reply
    Nuria
    March 22, 2013 at 19:35

    Jeetje, dit zier er echt uit als de ultieme vakantie bestemming!

  • Reply
    annouska
    March 22, 2013 at 21:18

    Wauw ik word er even stil van, wat een prachtig oord lijkt dat toch.

  • Reply
    Iris
    March 23, 2013 at 02:38

    Mag ik hier naar toe? Nu? Ik vrees dat ik dan eerst nog even moet sparen. Oh wat lijkt me het fijn om daar te zijn zeg, wauw.

  • Reply
    Foodloveandhappiness
    March 24, 2013 at 20:25

    Wil ik ook wel!

  • Reply
    marit
    March 27, 2013 at 07:35

    Hi there,

    glad you like our place. Come and visit!