Travel

Where to stay: Hotel Hidden Paris

IMG_0042
Na ieder weekend in een goed hotel komt steeds de clichézin ‘er gaat niets boven een hotelontbijt’ op mijn beeldscherm. Na mijn weekend in Hotel Hidden wil ik hier graag ‘er gaat niets boven een hotelontbijt op bed’ van maken.

Schermafbeelding 2015-01-18 om 19.39.31

Schermafbeelding 2015-01-18 om 19.39.48

IMG_1952 IMG_1949 IMG_0048 IMG_0027 IMG_0036
Hotel Hidden ligt in het 17de arrondissement, super centraal in Parijs, vlakbij de Champs elysees. Vanaf Gare du Nord kun je direct lijn 2 pakken en ben je binnen 20 minuten op de plek van bestemming. Je stapt uit en het eerste wat je ziet is de Arc de Triomphe. Ontwijk de vele toeristen en stap vijf minuten later een oase van rust binnen.

Stadsoase
In het hotel wordt volledig gebruikt gemaakt van natuurlijke materialen. Dat betekent prachtige houten vloeren in de hotelkamer en wasbakken en muren van natuurlijke steensoorten. Zodra je binnenstapt ben je uit Parijs en in zenmodus. Een stadsoase vlakbij de hustle and bustle van de rest van de stad. Een hotelkamer mag aanvoelen als een refuge, je moment van rust tussen het bewonderen van de stad in.

 Schermafbeelding 2015-01-19 om 09.23.46

Le Hide
Normaal ga ik vrij goed voorbereid naar Parijs en weet ik van tevoren waar ik wil lunchen en dineren. Dit keer was ik daar door tijdsgebrek niet aan toe gekomen en vroeg ik om een aanrader van een medewerker van het hotel. Hij raadde ons bistrot Le Hide aan, ondanks dat de naam het doet vermoeden, niet gelinkt aan het hotel. Ik denk niet dat we een betere plek aangeraden hadden kunnen krijgen. Paté, risotto met truffel en steak, al mijn favoriete Franse klassiekers met een moderne twist stonden op de kaart. We aten tot ver na middernacht en waren binnen twee minuten in onze heerlijke bed.

Breakfast in bed
Zoals verwacht slaap ik als een roos in de bedden van coco-mat, als ik later groot ben wil ik ze ook in mijn eigen huis. Om 09.00 word ik wakker van een klop op de deur gevolgd door roomservice. In plaats van gebruik te maken van het ontbijtbuffet laten we ontbijt in bed serveren. Hoe langer we in ons bed mogen blijven op zondag, hoe beter. Croissantjes, verse jus, cappuccino en yoghurt met fruit zijn de perfecte basis voor een rondje hardlopen door Parijs, later die ochtend.

Hidden Hotel is echt een aanrader wanneer je een centraal gelegen hotel zoekt en samen met je lover naar Parijs vertrekt.

Hidden Hotel
28, Rue de l’Arc de Triomph
75017 Paris
Tel. +33(0) 1 40 55 03 5
contact@hidden-hotel.com

Merci beaucoup SnapTraveller for the amazing stay.

You Might Also Like

17 Comments

  • Reply
    Anne
    January 22, 2015 at 07:30

    Wat een bijzonder hotel! Weer eens wat anders dan de minimalistische strakke witte hotelkamers die je zo vaak ziet. Volgens mij zou je je er bijna in een soort tropisch oord kunnen wanen? Super. Dat ontbijt ziet er ook al zo goed uit. Deze gaat zeker op mijn verlanglijst!

  • Reply
    Merel
    January 22, 2015 at 07:35

    Wooooow, dit ziet er echt BIZAR mooi uit.

  • Reply
    Lauriëtte
    January 22, 2015 at 09:06

    Prachtig hotel! Lijkt me leuk om weer eens een weekendje naar Parijs te gaan, dit hotel ga ik zeker even onthouden! :)

  • Reply
    Anouk
    January 22, 2015 at 09:43

    Wat lijkt me dit een fijne plek om een aantal nachtjes te mogen verblijven! Lekker centraal, maar door de plek waar het zit wel in alle rust. Mooie foto’s! En ik vind je trui/jurkje, kan niet goed zien of het aan elkaar zit, heeeel erg tof!

  • Reply
    Stéphanie | Expeditie Aardbol
    January 22, 2015 at 10:46

    Mooi zeg! Die onthoud ik!

  • Reply
    Danielle
    January 22, 2015 at 12:29

    wauw wat een mooi hotel! Deze ga ik onthouden, ik wil graag in maart naar Parijs met mn vriend!

  • Reply
    Nancy
    January 22, 2015 at 13:58

    Oh wauw, dit hotel ziet er geweldig uit. Ik ben echt Parijs-ganger pür sang, dus ik kan altijd wel een paar goede adresjes gebruiken. Deze schrijf ik in mijn notities, want ik vind het er geweldig uitzien en vind het ook erg belangrijk om op een goede, centrale plek te logeren. Belangrijke punten: Lekker eten in de buurt, makkelijk bereikbaar en niet te ver van het centrum. Ik geloof dat dit daar allemaal aan voldoet! Thanks!

  • Reply
    Annemieke
    January 22, 2015 at 14:07

    Oh wauw. Doe mij ook een huis qua interieur zoals Hidden Hotel, zo mooi! Staat genoteerd.

  • Reply
    Marc
    January 22, 2015 at 14:18

    Over een maandje gaan mijn vriendin en ik hier ook heen. Leuk om dit te lezen en ook nog een restaurant tip te scoren :-)

  • Reply
    Esther
    January 22, 2015 at 14:22

    Oooh, I want! Wat een leuke tip zeg! :-)

  • Reply
    Nathalie -Map of Joy-
    January 22, 2015 at 18:56

    Superleuk om te lezen. Ik mag hier volgende maand slapen. Pareltje in Parijs zo te zien!

  • Reply
    Athena
    January 22, 2015 at 23:34

    Ziet er echt mooi uit, voor een keer niet zo kitsch zoals vele hotels :)

  • Reply
    Eva - eighty7
    January 23, 2015 at 12:47

    Wat een mooi hotel! Die badkamer…. zucht, ik zou niet uit m’n kamer komen, haha! :)

  • Reply
    Sabine de Witte
    January 24, 2015 at 14:10

    Ziet er echt prachtig uit, net als jij en het eten! En herkenbaar, er gaat niets boven roomservice :)

  • Reply
    josie
    January 24, 2015 at 21:00

    Wat een prachtig hotel!

  • Reply
    Paula
    February 9, 2015 at 18:58

    Nu heb ik nog meer zin om naar Parijs te gaan, nog 3 maanden wachten helaas. Ziet er mooi uit!!

  • Reply
    Explorista
    February 12, 2015 at 12:04

    Ik had hem al even bekeken na aanleiding van je aanrader in het #ITLIST-interview, maar jeminee, wat ziet dat er fijn uit! En je hebt gelijk; hotelontbijtjes zijn echt het summum van luxe <2