Hotspots Travel

Hotspot Rotterdam: a Small Hotel

Is het heel raar om een nachtje weg te gaan in eigen stad? Dankzij bovenstaand hotel overweeg ik het. In één van de leukste straten van Rotterdam (de Witte de With) zit A Small Hotel. Het hotel heeft slechts zes kamers en alle kamers hebben een unieke inrichting, die je meteen thuis laat voelen. Je slaapt in een bed van Coco-Mat, in de badkamer vind je heerlijke producten van Rituals en in plaats van de gebruikelijke mini-bar vind je in je kamer een free-bar. Inderdaad gevuld met lekkernijen van het huis.

A Small Hotel
Witte de Withstraat 94
Rotterdam

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Marieke
    August 15, 2012 at 13:00

    Ik ben nog een beetje toerist in mijn nieuwe stad, dus ik vind dat ik hier wel een nachtje mag logeren… ;)
    Wauw, ziet er echt geweldig uit!

  • Reply
    Deborah
    August 15, 2012 at 13:02

    He dat is nog eens leuk!! Ziet er netjes uit.

  • Reply
    tineke
    August 15, 2012 at 13:18

    Wat een ontzettend leuk hotel zeg! zou ik ook wel een nachtje willen vertoeven ;)

  • Reply
    Marah
    August 15, 2012 at 14:31

    Oh, dat ziet er superleuk uit! En ik woon niet bepaald in de buurt van Rotterdam, dus dan kan het best een keer! (Vind ik haha)

  • Reply
    Nuria
    August 15, 2012 at 15:21

    Ziet er erg gezellig uit!

  • Reply
    Mirthe
    August 15, 2012 at 19:30

    Dat ziet er inderdaad uit als een fijn hotel!

  • Reply
    Anke
    August 15, 2012 at 20:41

    Ik heb dat wel eens gedaan, in een hotel in mijn eigen woonplaats overnachten. Al was dat eigenlijk alleen omdat mijn zusje in het betreffende hotel werkte en alle medewerkers een gratis overnachting kregen. Maar was erg leuk om een keertje te doen :)

  • Reply
    Harmke
    August 15, 2012 at 21:40

    Ziet er echt super mooi en gezellig uit!

  • Reply
    Foodloveandhappiness
    August 15, 2012 at 22:11

    Ergens is dat misschien gek, maar ook juist heel leuk toch!? Ik snap de overweging helemaal, die hotel ziet er prachtig uit!

  • Reply
    Jolien
    August 15, 2012 at 22:58

    Ziet er gezellig uit ;). En waarom niet als je daar zin in hebt?

  • Reply
    Nina
    August 16, 2012 at 10:03

    Nee, juist leuk om een dagje weg te gaan in eigen land!

  • Reply
    Indira
    August 16, 2012 at 13:17

    Nou, in zo’n kamer wil ik best een paar nachtjes slapen!

  • Reply
    Nanda
    August 16, 2012 at 19:21

    Wauw, wat een mooi hotel! Vind het ook erg leuk dat ze de standaard mini bar hebben verruild voor iets anders :)

  • Reply
    Lnnk
    August 16, 2012 at 20:55

    Wauw dat ziet er prachtig uit zeg!

  • Reply
    Saskia
    August 17, 2012 at 11:19

    Ziet er prachtig uit. Sommige mooie dingen hoef je niet ver weg voor te gaan.

  • Reply
    Patricia
    August 19, 2012 at 14:46

    Prachtig, zou het gewoon een keer doen