Travel

Paris in four months

Onderstaande  foto’s zijn van het prachtige blog Paris in four months. Een blog die ik de laatste weken vaak bezoek. Carin uit Stockholm vertrekt voor vier maanden naar de lichtstad om Frans te leren, wordt ontzettend verliefd op de stad en keert daarna terug – voorgoed.

Haar lezers neemt ze mee in haar zoektocht naar de prachtigste plekken van Parijs. Ze vangt de charme van de stad in ieder seizoen.

En ik? Ik heb mijn Franse boeken er weer bijgepakt. Ik reken wat dingen uit en begon gisterochtend met een freelanceklus. Tijd om een droom na te jagen. To be continued…

Copywright van alle foto’s behoort toe aan Carin van Paris in four months. 

You Might Also Like

28 Comments

  • Reply
    Benthe
    November 14, 2013 at 08:22

    Wat zou ik graag in het komende jaar weer terug willen naar Parijs.. Ik ben dit jaar voor het eerst geweest en helemaal verliefd geworden, een tripje zou er best wel eens in kunnen zitten :)

  • Reply
    Josianne
    November 14, 2013 at 08:37

    Pfoeh, ik zou ook wel weer terug willen naar Parijs, maar niet zozeer om Frans te leren, maar wel voor de macarons, de champs-elysee, de eiffeltoren, en gewoon de hele sfeer van de stad.

  • Reply
    Anne
    November 14, 2013 at 09:16

    Wat een jaloersmakende blog! :) En ik ben heel benieuwd naar jouw plannen.

  • Reply
    Anne
    November 14, 2013 at 09:20

    Wauw, prachtig zeg!

  • Reply
    Bianca
    November 14, 2013 at 09:36

    Haar foto’s zijn zo mooi! En nu is ze ook nog eens in Rome. Voorpret voor februari =)

  • Reply
    Marieke
    November 14, 2013 at 09:57

    Ik hou ook van Parijs. Ben er nu twee keer geweest, geweldig!

  • Reply
    Chezzelia
    November 14, 2013 at 09:59

    Yes! Paris.. oooooooit ( hopelijk soon ) keer ik terug naar Frankrijk, naar Paris om daar voorgoed te wonen. Ik kan niet wachten!

  • Reply
    Rosanneke
    November 14, 2013 at 10:24

    Prachtige foto’s van een prachtige stad! Jammer dat er Fransen wonen ;-), ik vind ze vaak zo onaardig!

  • Reply
    Linda
    November 14, 2013 at 11:00

    Wauw, wat een mooie foto’s! Ik ben ook een beetje verliefd op Parijs.

  • Reply
    Anke
    November 14, 2013 at 11:11

    Ik krijg nu ook spontaan zin om naar Parijs te vertrekken!

  • Reply
    Con leche
    November 14, 2013 at 11:13

    Ik kan maar 1 ding zeggen: *jealous*!

  • Reply
    Debby
    November 14, 2013 at 11:19

    Whaaa ga je ook naar Parijs om Frans te leren? Ik moet bij ‘lichtstad’ toch echt aan Eindhoven denken trouwens :’)

  • Reply
    Sabine de Witte
    November 14, 2013 at 11:49

    Heel goed idee en prachtig blog inderdaad! See you in Paris? :)

  • Reply
    Jasmine
    November 14, 2013 at 12:08

    Mooie foto’s! Ik ben twee keer 1 dag in Parijs geweest, ik wil er zeker nog eens ‘echt’ naartoe!

  • Reply
    Anne
    November 14, 2013 at 12:26

    Parijs <3 wat een droom om daar te wonen. Lijkt me fantastisch :) Bedankt voor het delen!

  • Reply
    Felice
    November 14, 2013 at 12:28

    Freelance & Paris…? Spannend!!

    • Reply
      Lin
      November 14, 2013 at 12:34

      Helaas vooralsnog geen combinatie ;) Maar los van elkaar ook leuk en spannend.

  • Reply
    Nina
    November 14, 2013 at 12:39

    Wat een mooie foto’s en een super leuke blog! :) Ik ben benieuwd naar je plannen..

  • Reply
    Elora
    November 14, 2013 at 15:31

    I can’t read the posts here, (maybe someday) but the pictures are incredible! So beautiful! Keep up the gorgeous work!

  • Reply
    Marcella
    November 14, 2013 at 16:16

    Klinkt goed Lin, ben benieuwd naar jouw plannen in la France!

  • Reply
    Lisa
    November 14, 2013 at 16:58

    WAT ga je doen? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig! En jaloers want het is vast heel tof. En dat terwijl ik er eergisteren zelf nog was…

  • Reply
    Marit
    November 14, 2013 at 17:28

    Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg!

  • Reply
    Mirthe
    November 14, 2013 at 18:47

    Jeetje je laatste zinnen maken me heel benieuwd!
    Mijn nicht is ik denk inmiddels 5 jaar geleden geemigreerd. Van de stress aan de Amsterdamse Zuidas naar een piepklein appartementje in Montmartre en een patisseriecursus. Inmiddels is ze kunstenares, doet ze daarnaast vertaalwerk en geeft ze Engelse les en heeft ze een Franse vriend waarmee ze deze winter hun eerste kindje krijgt. Ik zie haar eigenlijk alleen als ik toevallig in Parijs ben maar ik vind het altijd zo mooi om te zien hoe ze een leven heeft opgebouwd dat bij haar past, echt heel erg tof.

  • Reply
    Mieke
    November 14, 2013 at 21:44

    Wat een prachtig blog. Parijs is echt zo mooi.
    Ben benieuwd naar jouw plannen!

  • Reply
    Kirsten
    November 15, 2013 at 15:58

    Ben benieuwd! Ik ben nog nooit in Parijs geweest.. Staat wel zeker op mijn lijstje ;) .

  • Reply
    Esmeralda
    November 15, 2013 at 23:44

    Wow wat een leuke blog met prachtige foto’s! Bedankt voor het delen! Ik ben zelf gek op Parijs. Ik heb er een jaar gewoond en ik wil ontzettend graag terug voor een lange tijd.

  • Reply
    Anouk
    November 17, 2013 at 14:23

    Wat maakt ze prachtige foto’s! En wat een mooie keus om daarna voorgoed terug te gaan… mooi, tof, fijn, maar ook zeker heel erg knap.

  • Reply
    Marleen
    November 27, 2013 at 13:22

    Ik ben er net geweest en heb jouw foto’s bekeken en de blog gelezen en wooooow, wat een tijd heb ik gehad. Dank!