Diary

My Life Lately

September is tot nu toe een mooie maand ( als ik even alle regenbuien negeer). Ik schrijf aan mijn scriptie, presenteerde deze al deels op een congres en spendeer vooral veel tijd met vriendinnen. De herfst is voor mij altijd een goede tijd om me te focusen; waar wil ik heen? wat ik wil doen? En wie zijn belangrijk voor mij? Afgelopen week kon ik veel nadenken en werd ik zekerder over welke kant ik het liefst op zou willen qua carrière. Daarnaast stroomde mijn agenda niet over met afspraken maar koos ik bewust voor de mensen waar ik me nu het fijnst bij voel. En genoot ik van een heerlijke citytrip naar Antwerpen. Kijk met me mee:

Prosecco

Prosecco bij La Pizza. Dinner date met Li. Een van onze eerste keren samen uit eten was hier, en we komen er nog steeds heel graag. De polpo moet altijd besteld worden, net als de prosecco en de rozemarijn bianca.

Yourlifestyleguide

Naar de dinner date met Marieke en Jolien keek ik al een tijdje uit en nadat ie een paar keer verzet was, schoof ik dinsdagavond gezellig bij Jolien aan tafel. Haar huis is zo heerlijk rustgevend; geef me een avondje op haar bank met een glas wijn en ik ben helemaal gelukkig.

IMG_0135

IMG_0140

Afgelopen weekend verrasste G me met een weekendje Antwerpen. Het was onwijs lekker weer en we hebben vooral heel veel door de stad gelopen. Van leuk koffiezaakje Normo, naar een lunch bij Tartine en verder slenteren door Antwerpen zuid.

AntwerpenIk vind de architectuur in de stad prachtig en houd van de levendigheid van de stad. Bij cocktails at nine hebben ze goddelijke champagne cocktails.

Nu ik dit schrijf is het zondagavond en ik lig lekker lui op de bank met een aantal afleveringen van Orange is the new black, mijn nieuwe serie-verslaving. Nu mag het nog even, met het vooruitzicht op 40 uur in de bibliotheek (scriptiestresss) en veel yogalessen (shit, ik heb last van shin splints en mag dus een week niet hardlopen) kan ik extra genieten van een avondje bankhangen.

Wat ga jij aankomende week doen?

Liefs!

You Might Also Like

19 Comments

  • Reply
    Josianne
    September 23, 2013 at 07:35

    Die eerste foto van jou is prachtig! Mijn aankomende week bestaat grotendeels uit werk, maar ik ga komend weekend naar Praag :D Heel veel zin in!

  • Reply
    Anne
    September 23, 2013 at 08:14

    Wat ziet het er weer fijn uit allemaal :) Lekker ook, zo’n afsluiting van de week! Succes met je scriptie, uit ervaring kan ik je vertellen dat wanneer je dat ding af hebt, je ineens alle stress-herinneringen vergeet.

  • Reply
    Mandy
    September 23, 2013 at 11:25

    Ziet er fijn uit, een heleboel qualitytime. Leuke verrassing, Antwerpen!
    Sterkte met je scriptie!

  • Reply
    Rosanneke
    September 23, 2013 at 12:15

    Fijne dingen allemaal, en Antwerpen is echt superleuk!
    Ik ga deze week weer beginnen met werken, na bijna 5 maanden zwangerschapsverlof..Best spannend wel :-)

  • Reply
    Marieke
    September 23, 2013 at 12:26

    Ben blij dat ik bij de mensen hoor waar je je het fijnst bij voelt! :D Wederzijds!
    Fijn weekje heb je gehad, ik ben nog nooit in Antwerpen geweest en wil er echt graag eens heen!

  • Reply
    Sabine de Witte
    September 23, 2013 at 12:34

    Wow, wat een mooie foto van jou! Klinkt als een fijne week :)

  • Reply
    Con leche
    September 23, 2013 at 12:54

    Klinkt als een heerlijke week. Fijn ook om af en toe de tijd te nemen om te bedenken welke kant je op wilt in het leven. Wil ik ook erg graag weer tijd voor gaan maken. Mooie eerste foto!

  • Reply
    Joyce
    September 23, 2013 at 13:51

    Wat een prachtige foto’s weer!

  • Reply
    Farah
    September 23, 2013 at 17:43

    Leuk overzichtje weer!

    Altijd fijn om bij anderen te zien dat ze zoveel leuks hebben gedaan. Alleen jammer om te beseffen dat ik alleen maar gewerkt heb ;). Maar goed komende week gelukkig wat minder werken en wat meer leuke dingen doen!

    Leuk dat je naar Antwerpen bent geweest. Een weekendje weg doet het altijd goed. :)

  • Reply
    Nuria
    September 23, 2013 at 18:33

    Wat lief dat je vriend je verraste met een weekendje Antwerpen! En wat rot van je shinsplints! Mijn week bestaat vooral uit werk en trainen maar vrijdag ben ik vrij dus dat wordt een mooi begin van het weekend!

  • Reply
    Annika
    September 23, 2013 at 19:18

    Oh ik vind Orange is de new black ook zo’n leuke serie! Vrijdag begonnen en nu bij aflevering 11…..

  • Reply
    Jolien
    September 23, 2013 at 19:58

    Beauty! Prachtige foto van jou.
    Wat fijn zo’n weekendje Antwerpen, lief van G.

  • Reply
    Mieke
    September 23, 2013 at 20:53

    Wat een fijne week. Antwerpen is zo’n fijne stad. Heerlijk om daarheen te worden meegenomen.
    Succes met je scriptie!

  • Reply
    Suzanne
    September 23, 2013 at 23:05

    Mooie foto’s!! :)

  • Reply
    Marcella
    September 24, 2013 at 16:50

    Fijn lijstje, prachtige foto’s! Antwerpen is mooi, wat tof dat je met een tripje verrast werd! Ik wil er ook graag weer es heen.

  • Reply
    Michelle @ The World is a Book
    September 25, 2013 at 13:58

    Fijn, fijn. Geniet ervan!

  • Reply
    annouska
    September 26, 2013 at 09:42

    Heerlijk antwerpen. Ik vind de herfst ook altijd een mooie nadenk periode.

  • Reply
    Nathalie
    September 26, 2013 at 17:44

    Jaaaa Antwerpen. Zo fijn dichtbij en toch dat heerlijke vakantiegevoel. Love it!

  • Reply
    Mirthe
    September 28, 2013 at 21:05

    Dit ziet er allemaal superfijn uit!