Diary

My Life Lately

Ben je weer klaar voor het eeuwenoude cliché? Mijn hemel wat vliegt de tijd weer. Vietnam lijkt alweer eeuwen geleden en de herfst komt eraan. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van de herfst maar eigenlijk alleen van die september-herfstdagen met zon en niet te koud. Dat we maar een Indian summer mogen krijgen.

Bikramyogarotterdam

Maandag begon ik de week goed met een lesje Bikram yoga. Vorige week heb ik weer een tienlessenkaart aangeschaft, naast het hardlopen vind ik yoga een heerlijke sport en het zorgt ervoor dat ik minimaal 1x per week goed rek en strek. Na het hardlopen heb ik daar heel vaak geen zin in.

Dinsdag waste ik de rest van mijn vakantiewas weg, beantwoordde Heel Veel mailtjes en stelde een schema voor de rest van mijn scriptie op. (Dat telt ook als aan je scriptie werken, toch?). ‘s Middags genoot ik van het mooie weer in Rotterdam en haalde ik rozemarijnbrood bij het Vlaamsch Broodhuys en wijn bij de Gouden Ton. ‘s Avonds kwamen mijn beste vrienden eten, ik had na 4 weken niet koken ontzettend zin om weer eens uitgebreid in de keuken te staan. Ik maakte een Italiaanse broodsoep, spaghetti carbonara en crostini’s met een avocadomousse.

Woensdagochtend scoorde ik in de uitverkoop een nieuw koffertje (26 euro bij de Hema, ideaal formaat!) want woensdagavond vertrok ik weer naar Schiphol. Ditmaal niet naar Exotisch Azië, maar naar Duitsland om hotspots te ontdekken in Hamburg, Bremen en Berlijn.

 IMG_0054

IMG_0116

IMG_0079

IMG_0170

Samen met een groep journalisten/bloggers uit NL, België, Zweden en Spanje was ik uitgenodigd om de hotspots van Hamburg, Bremen en Berlijn te ontdekken. Hamburg en Berlijn lenen zich daar wat beter voor dan Bremen moet ik zeggen ;) We hebben vier dagen prachtig weer gehad en vooral Hamburg heeft me blij verrast. In Berlijn heb ik heel bijzonder gegeten in Club Kater Holzig.

Zondag zouden we een stadsrondleiding krijgen en nog een uurtje naar Mauerpark gaan, maar omdat ik Mauerpark al eens bezocht en nog wat hotspots miste die ik op mijn blog wil laten zien ben ik zondag samen met Grieteke (journalist voor de Spits) op pad gegaan. Met haar had ik de leukste klik deze dagen en we liepen van het ene leuke koffieplekje naar de ander. Maar daarover aankomende week meer!

Liefs!

You Might Also Like

27 Comments

  • Reply
    josie
    September 9, 2013 at 07:16

    Die laatste foto is echt mooi linn!

    • Reply
      Lisa
      September 9, 2013 at 08:56

      Woooww lin! Inderdaad een hele mooie foto!

  • Reply
    Anne
    September 9, 2013 at 08:08

    Leuk! Ik ben benieuwd naar je hotspots uit Berlijn, kan ik die ook eens gaan bezoeken ;) (als je in een stad woont doe je dat toch minder snel, blijkbaar.)

  • Reply
    Marlies
    September 9, 2013 at 08:25

    Leuk! Ik ga in oktober naar Berlijn, dus ik ben erg benieuwd naar je hotspots. Mooie foto die laatste!

  • Reply
    Nuria
    September 9, 2013 at 08:54

    Wat leuk!! Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen in Berlijn!

  • Reply
    Eline
    September 9, 2013 at 09:05

    Die laatste foto <3 Prachtig!

  • Reply
    anne
    September 9, 2013 at 09:36

    Leuk om te lezen en wat gaaf dat je op zo’n tripje bent geweest :) Ik ben heel benieuwd naar Hamburg, daar heb ik nog niet zoveel over gehoord!

  • Reply
    tineke
    September 9, 2013 at 09:54

    Yoga lijkt mij ook heel gaaf om te doen!

  • Reply
    LNNK
    September 9, 2013 at 10:39

    Wat een fijne foto’s. Ik ben erg benieuwd naar yoga, misschien toch maar eens een proeflesje regelen.

  • Reply
    Anna
    September 9, 2013 at 10:51

    Leuk! Mooie foto’s :)

  • Reply
    Grieteke
    September 9, 2013 at 11:10

    Mooie foto’s ;)

  • Reply
    Mandy
    September 9, 2013 at 11:31

    Klinkt als een lekkere week! Blij om weer even thuis te zijn?
    Ben benieuwd naar je hotspots.

    • Reply
      Lin
      September 9, 2013 at 11:33

      Jaaa, citytrips zijn leuk, maar ik vind het ook altijd heerlijk om weer thuis te komen!

  • Reply
    Eline
    September 9, 2013 at 11:54

    Wat een supermooie foto’s!

  • Reply
    Rosanneke
    September 9, 2013 at 12:43

    Klinkt als een geweldige citytrip, ik wil oooook! En gave legging op de laatste foto!

  • Reply
    Sahar
    September 9, 2013 at 13:39

    Fijn weekoverzicht :-) en hele mooie foto’s, in het bijzonder de eerste en de laatste. Je bent zo fotogeniek!

  • Reply
    Anouk
    September 9, 2013 at 18:04

    Hele mooie laatste foto! Fijn weekoverzicht ook. Bremen ben ik nog nooit geweest en als ik dat zo lees is dat ook niet noodzakelijk;). Berlijn is een van mijn favo steden! Hotspots zijn dus meer dan welkom.

  • Reply
    Farah
    September 9, 2013 at 20:08

    Die laatste foto is leuk en mooie lampen daar in die hotspot ;).

  • Reply
    Annebelle
    September 9, 2013 at 20:38

    Ben wel erg benieuwd naar dat koffertje!

  • Reply
    Marieke
    September 9, 2013 at 23:32

    Mooie foto’s Lin! Benieuwd naar je verhalen, zin in donderdag!

  • Reply
    Ilse
    September 10, 2013 at 00:09

    Bikram yoga lijkt me best leuk, maar ik denk dat ik daar te druk voor ben en meer bezig ben met om me heen kijken naar andere mensen/dingen dan dat ik ontspan haha. Ben benieuwd naar je Berlijn verslagen!

    • Reply
      Sasha
      September 11, 2013 at 17:36

      Probeer het een keer. In het begin kijk je om je heen, maar ik denk eerlijk gezegd dat jij je tijdens de les zo kapot zweet dat je geen tijd hebt om naar anderen te kijken. Je bent dan voornamelijk met jezelf bezig.

  • Reply
    Mirthe
    September 10, 2013 at 00:09

    Klinkt heel leuk, ik ben benieuwd naar je Duitslandtips!

  • Reply
    Con leche
    September 10, 2013 at 11:54

    Klinkt als een hele fijne week weer! En uiteraard telt het maken van een schema voor je scriptie ook als tijd besteden aan je scriptie, zonder schema komt die scriptie anders niet af, toch?! ;)

  • Reply
    Anja
    September 10, 2013 at 18:10

    Mooie foto’s! En wat een leuk tripje

  • Reply
    Michelle @ The World is a Book
    September 12, 2013 at 15:50

    Mooie foto van jou! En wat een tof reisje weer; ben benieuwd naar je blog posts!

  • Reply
    Marcella
    September 12, 2013 at 22:55

    Ik ben benieuwd naar je verhalen, lijken me erg leuke steden! Bremen is voor mij maar een paar uurtjes rijden, maar es naartoe! Yoga klinkt toch wel erg fijn, maar es proberen!