Diary

My life lately

Afgelopen week was een fijne week. Een weekje tussen mijn deadlines en het begin van mijn stage bij een van de hoge college van staat. Een week waar ik bewust probeerde te relaxen, klusjes deed die ik al eeuwen uitstelde en gewoon werkte in het Franse restaurant en bij het PR bureau. De week waar ik voor het eerst 30 kilometer hard liep. Ik kan nog steeds niet geloven hoe makkelijk het ging. Klopt mijn GPS wel? 30 kilometer, oh ik heb zo veel zin in de marathon!

Mmm heerlijke rode wijn.

Een van mijn liefste vriendinnetjes, Rosselle, kwam eten. Ik zocht een dag van te voren naar een heerlijk recept. Het werden de mosselen met witte wijn en venkel uit Chez Rachel . Echt een super kookboek voor liefhebbers van de Franse keuken.

Woensdagmiddag wilde ik naar Bikram yoga gaan. Maar Lianne haalde me over met lekkere wijn voor een middagje bijkletsen. ‘s Avonds kookte G voor ons, heerlijke spaghetti en meer wijn.

Met Rosselle bij het Eigendom. Met een prachtige rode wijn uit Oostenrijk en een kaasplankje brachten wij de avond door.

Vegan koekjes bakken. Wel wennen hoor, een hele week niets moeten. Eerlijk gezegd had ik dat na 5 dagen alweer een beetje gezien. Ik kan niet zo goed niets doen.

After work drink met mijn lieve collega A.

Aaaah beste bezoekje van de postbode ooit. Afgelopen oktober was ik jarig en kreeg ik van G een paar Louboutins. Een paar pumps dat al sinds mensenheugenis op mijn verlanglijstje staat. In Maastricht waren ze niet te krijgen, in Amsterdam ook niet en Net-a-porter leverde de verkeerde maat. Uiteindelijk via de Louboutin webshop dit paar weten te bemachtigen. Ik ben er zo blij mee.

Weer een heuveltraining met mijn hardloopgroep, oh wat ben ik deze ochtenden gaan waarderen. Mijn trainer is een brok stuiterende energie en alle lopers zijn zo gedreven om harder te lopen dan een ander. Afgelopen zaterdag leek het wel lente ‘s ochtends en voelde ik voor het eerst weer de warmte van de zon. Volgende week trainen we op het strand en ik heb er nu al zin in.

Het echte weekendgevoel; warme broodjes uit de oven en de VK magazine. Heerlijk.

Genoeg geluierd en heerlijk bijgekomen van het studeren. Vandaag begin ik met mijn afstudeerstage en ik heb er ontzettend veel zin in. Beginnen met mijn scriptie, op een van de mooiste plekken die een bestuurskundestudent zich kan wensen. Mijn voornemen is gelijk goed te beginnen met mijn onderzoek, goed te blijven trainen voor de marathon en deze maand gezond te blijven eten.

Hoe ziet jullie week er uit?

XO

You Might Also Like

23 Comments

  • Reply
    Foodloveandhappiness
    February 4, 2013 at 08:39

    Oeh la la, geweldig cadeau!

  • Reply
    Tedje
    February 4, 2013 at 10:44

    JE LOUBIES!! Jeeeetje wat gaaf zeg`!!

  • Reply
    Simone
    February 4, 2013 at 10:57

    Lekker veel wijntjes hihi!

  • Reply
    Janet
    February 4, 2013 at 11:07

    WAT.EEN.GEWELDIG.CADEAU!!!!!!

  • Reply
    Nanda
    February 4, 2013 at 11:14

    Oh wat een prachtige schoenen!
    Heel veel succes met je eerste stage dag :)

  • Reply
    Mandy
    February 4, 2013 at 11:28

    Wauw, je 30 km run!!
    Je woont vlakbij mij en bent praktisch langs mijn huis gerend, haha!

  • Reply
    Marieke
    February 4, 2013 at 12:16

    Ik ben heel trots op je, 30 km!!! Wauw! :) Elke week meer respect voor je prestaties.
    Ik wil deze week ook gezond eten en lekker hardlopen, hopelijk lukt dat beter dan vorige week. Toen gooide het weer (voor mij) echt roet in het eten!

  • Reply
    Jesdiny
    February 4, 2013 at 12:30

    Je shoesssss – wow – heel erg mooi! Heel veel succes met je stage en scriptie! En natuurlijk het trainen voor de marathon. Spannend allemaal!

  • Reply
    Anja
    February 4, 2013 at 14:47

    Leuk overzichtje! En supermooie schoenen!

  • Reply
    Suzanne
    February 4, 2013 at 14:50

    I’m in Love!! Je Louboutins! Prachtig. Mooie foto’s hoor.

  • Reply
    Wendy
    February 4, 2013 at 15:02

    Wat een lekkere week moet dat geweest zijn. En wat een mooie schoenen. Ik zou er denk ik nooit op kunnen lopen, maar wauw!

  • Reply
    Laura
    February 4, 2013 at 15:50

    Wat een geweldig leuke diary, en jaloers op je loubs!

  • Reply
    Liselot
    February 4, 2013 at 17:04

    Oeeh die schoenen zijn echt mooi, die rode onderkant maakt ze zo speciaal! :)

  • Reply
    Annouska
    February 4, 2013 at 20:14

    chez rachel, dat boek staat op mijn lijstje om aan te schaffen! :D

  • Reply
    Josianne
    February 4, 2013 at 20:35

    Wat een prachtige schoenen! En heel veel succes met je stage en je scriptie! Ik begin volgende week met mijn afstudeerstage, spannend :)

  • Reply
    Les is more
    February 4, 2013 at 21:09

    wow, 30km zo goed bezig! Heel knap
    xoxo

  • Reply
    Robin
    February 4, 2013 at 22:47

    Heb je je F4F pas ingeleverd ;-)?

  • Reply
    Stephanie
    February 4, 2013 at 23:45

    Waaaauw je Louboutins zijn echt geweldig!

  • Reply
    Sanne
    February 5, 2013 at 10:12

    Die schoenen <3 Maar kind, hoe kun je er op lopen? En VK mag lezen, geeft mij ook het ultieme weekendgevoel :)

  • Reply
    Sabine de Witte
    February 5, 2013 at 17:47

    Dat ziet er uit als een fijne week! En wat een top cadeau! Ik heb dezelfde, iedere keer een feestje om ze te dragen al zijn ze niet super comfortabel :)

  • Reply
    Nuria
    February 5, 2013 at 18:52

    Super leuk!! Die koekjes zien er heerlijk uit en die schoenen!! Prachtig!

  • Reply
    Our Taste Book
    February 5, 2013 at 21:29

    Chez Rachel staat op m’n lijstje! Van M kreeg ik deze week een HEEL TOF kookboek waar op de cover ook die fijne Louboutins staan!

  • Reply
    Marcella
    February 8, 2013 at 21:03

    Moooooi overzicht! En wat goed gezond bezig met hardlopen en heerlijk eten!