Diary

My life lately

Eigenlijk zou het goed zijn om iedere maand een weekend weg te gaan. Laptop uit, telefoon zo veel mogelijk uit en zeker geen studieboeken mee. Na een weekendje Londen had ik weer helemaal zin in mijn studie. Naast veel blogjes schreef ik deze week dus ook een essay, begon aan een tweede essay en volgde met veel plezier colleges. De vakken zijn zeker net zo intensief als vorig jaar, maar ook veel leuker.

Donderdagavond was ik aanwezig bij de lancering van de nieuwe Fashionchick pump. Jolien van yourlifestyleguide.nl was er ook en nam een vriendin en een lezeres mee. Vind het altijd heel gezellig om met Jolien te kletsen en nieuwe mensen te leren kennen.

 

Vrijdagochtend begon ik de dag maar met een super healthy sapje, want ik werkte van 09.00 tot 17.30 bij het PR-bureau om daarna van 18.00 tot 01.30 bij het restaurant te werken. Gelukkig kreeg ik heerlijk eten tussendoor.

 

Zaterdag had ik wel een gat in de dag willen slapen maar ik ging ontbijten met blogvriendinnetje Marieke. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel lang ken, maar dit is eigenlijk pas de eerste keer dat we samen afspraken. Eerder zag ik haar bij het persdiner van Umami en dat was al gezellig, maar het was nog veel leuker om 1 op 1 bij te kletsen.

Daarna bracht ik mijn fiets even naar de fietsenmaker en zwichtte ik in de stad voor een nieuw hardloop outfit.

 

’s Avonds stond mijn liefste vriendinnetje voor de deur en had ik een hele fijne, relaxte avond. Good food & great company, van dat soort avonden word ik intens gelukkig. Ik ben echt stapeldol op haar.

Zondagochtend werd ik wakker met een stralend blauwe lucht, tijd om naar mijn ouders te gaan. Genieten van het bos dat langzaam oranje kleurt, rustig aan de grote eetkamertafel aan een essay werken en ’s avonds uitgebreid eten.

Graag wil ik nog zo’n fijne, productieve week! Hoe ziet jullie aankomende week eruit? Nog leuke plannen in de agenda’s?

Maak er iets leuks van!

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Milou
    October 8, 2012 at 09:24

    Je hardloop outfit is gaaaaf! Ik heb er van de week ook bij staan kwijlen, die trui wil ik ook echt graag. Heerlijk voor de koude dagen! :-)

  • Reply
    Indira
    October 8, 2012 at 09:25

    Wat een lekker eten weer allemaal haha.

  • Reply
    Nuria
    October 8, 2012 at 10:47

    Wat een super leuke hardloop outfit, het is dat ik niet hardloop maar anders had ik zo naar de winkel gegaan!! Ik vond het ook heel leuk om jou te ontmoeten :)

  • Reply
    Bianca
    October 8, 2012 at 11:54

    Fijn dat je na een ‘break’ juist weer er tegen aan kunt
    Bij mij werkt het meestal andersom.

    Vandaag ben ik wat ziekjes maar van de week lekker sushi eten :-)

    Liefs

  • Reply
    Sophie
    October 8, 2012 at 12:39

    Wat ziet dat eten er toch weer heerlijk uit! Ik start mijn week goed met de bietjes-pompoensalade die ik van jouw fb pagina heb! Die staat vanavond op het menu, ik heb het gisteren al gemaakt en geproefd! Lekker!

  • Reply
    Marlyssa
    October 8, 2012 at 13:32

    Goed plan elke maand een stedentrip! Dat zou toch wel ideaal zijn:)

  • Reply
    Nina
    October 8, 2012 at 15:57

    Oeeeh wat een leuk hardloopbroekje. En die stedentrip, lijkt mij heerlijk!

  • Reply
    Marieke
    October 8, 2012 at 16:02

    Jaaa het was vet gezellig! Goed begin van de dag. :) Echt tof je nieuwe hardloopoutfit, die broek is ook gaaf zeg! Wat fijn dat het zo’n goede week was, ik duim voor nog zo eentje. X!

  • Reply
    josianne
    October 8, 2012 at 16:40

    Die hardloopbroek is echt superleuk, waar issie van?

  • Reply
    Mirthe
    October 8, 2012 at 17:04

    Wat een leuk idee om met iemand te gaan ontbijten, dan heb je ‘s ochtends om 11 uur al het gevoel dat je een leuke dag hebt gehad!

  • Reply
    Lisa
    October 8, 2012 at 20:32

    Leuk verslag weer! Ik ben deze week van plan om harder te gaan studeren, harder te gaan rusten en meer Leuke Dingen te gaan doen. Ik weet nog niet precies hoe ik deze drie kan conbineren, maar als ik jouw weekoverzichten lees, krijg ik altijd het gevoel alsof het mogelijk is :)

  • Reply
    Foodloveandhappiness
    October 8, 2012 at 21:11

    Fijn weekoverzicht! Leuk die donderdagavond, ik zag ´em al bij Jolien en Nuria voorbij komen. Goed dat je met zoveel motivatie niet alleen aan het werk en het bloggen bent, maar ook nog eens volop aan de studie.
    Mijn week bestaat uit veel werk, gelukkig wat meer afgewisseld met momenten van rust en leuke dingen deze week :)

  • Reply
    zoetedagdromen
    October 8, 2012 at 21:13

    Klinkt als een erg leuke en drukke week! En inderdaad je zou eigenlijk iedere maand een weekendje weggaan, heerlijk lijkt me dat!

  • Reply
    Anke
    October 9, 2012 at 10:25

    Druk, maar fijn weekje zo te lezen. Ook mooi dat je vakken nu (nog) leuker zijn. Ik ga deze week ook lekker veel werken, dus productief wordt het zeker :)

  • Reply
    Marcella
    October 9, 2012 at 13:11

    Klinkt heerlijk! Ik wil ook weer een weekend weg! Ik moet nog wachten tot eind november, maar dan ga ik wel naar Marrakech! Zin in!

  • Reply
    Nanda
    October 12, 2012 at 11:25

    Met iemand ontbijten is zo leuk :) Fijn dat je zo’n leuke week gehad hebt!