Food

My favorite summer smoothie

Aardbeien zijn wat mij betreft het ultieme zomerfruit. Omdat het nog niet echt erg zomers weer is geweest heb ik ze tot nu toe links laten liggen. Tot ik een doosje vol mooie rooie zomerkoninkjes zag liggen. Tijd om mijn favorite summer smoothie te maken!

Ingrediënten:

Een glas amandelmelk
2/3 grote aardbeien
een banaan
een eetlepel lijnzaad
een eetlepel kokos

Blend de amandelmelk, aardbeien en banaan in een blender of keukenmachine. Schenk in een glas en roer er hierna zelf een eetlepel lijnzaad en kokos doorheen. Voilà de zomer in een glas en een goed begin van de zaterdag. Ik ga nu lekker een rondje hardlopen en vertrek dan met Li richting Gelderland voor een weekendje girl things, sapjes & yoga.

Have a fabulous weekend!

You Might Also Like

21 Comments

  • Reply
    Pien
    April 6, 2013 at 11:01

    Mmm! Die ga ik een keer maken. Lijkt me erg lekker!

  • Reply
    Olga
    April 6, 2013 at 11:33

    Ik kan niet wachten tot het zomerfruit weer in de schappen ligt!

  • Reply
    Nuria
    April 6, 2013 at 12:07

    Mmm, heerlijk!!

  • Reply
    Anne
    April 6, 2013 at 12:51

    Nou heb ik ook zin in die smoothie :) Aardbeien zijn mijn favoriete zomerfruit, en van kokos hou ik ook veel. Ben benieuwd hoe het allemaal bij elkaar smaakt!

  • Reply
    Suus
    April 6, 2013 at 12:59

    Gelderland? :D Waar precies, komen jullie thee drinken? :P

  • Reply
    Food Love and Happiness
    April 6, 2013 at 13:19

    Ik heb nog nooit amandelmelk gehad/gebruikt, lijkt me erg lekker! Moet ik onthouden en zelf ook eens proberen:)

  • Reply
    Our taste Book
    April 6, 2013 at 14:00

    Huilen, ik zou graag eens amandelmelk gebruiken.. Die nare notenallergie:(

  • Reply
    ChellesBlog
    April 6, 2013 at 15:49

    Dat ziet er lekker uit. Veel plezier dit weekend. -xx

  • Reply
    Nanda
    April 6, 2013 at 16:50

    Deze lijkt me lekker!

  • Reply
    Marieke
    April 6, 2013 at 17:08

    Oh lijkt me heerlijk! Have fun dit weekend babes!

  • Reply
    Rosanneke
    April 6, 2013 at 20:29

    Oeh, dat ziet er goed uit, die ga ik zeker een keer maken. Veel plezier dit weekend!

  • Reply
    Wendy
    April 6, 2013 at 21:09

    Ziet er erg lekker uit zeg! Hmmmm.

  • Reply
    Naomi
    April 6, 2013 at 21:20

    Dat ziet er vurrukkuluk uit!

  • Reply
    Michelle @ the World is a Book
    April 6, 2013 at 21:59

    Jaaa aardbeien! Ziet er heerlijk uit. Fijn weekend!

  • Reply
    Daniëlle
    April 7, 2013 at 15:10

    Klinkt lekker! Aardbei in combinatie met kokos is sowieso erg lekker :)

  • Reply
    LNNK
    April 7, 2013 at 15:11

    Deze maak ik ook wel eens, maar dan zonder lijnzaad. Heerlijk door de kokos!

  • Reply
    Jennifer
    April 7, 2013 at 16:06

    Looks so good ! can’t wait to try it !! thanks :)

  • Reply
    Marcella
    April 7, 2013 at 17:23

    Yum, klinkt goed! Ga ik ook snel maken, heb ook aardbeien in huis.

  • Reply
    Lotte
    April 7, 2013 at 21:18

    AARHG
    waarom ben ik nou allergisch voor aardbeien. ze zijn zo lekker

  • Reply
    Ilse
    April 7, 2013 at 22:24

    Aardbeien en banaan zijn altijd een goede combinatie! Nog nooit geprobeerd met amandelmelk, waar smaakt dat eigenlijk naar?

  • Reply
    Ise
    April 9, 2013 at 18:58

    Hm klinkt goed, ik ben van plan lekker veel smoothies te gaan maken deze zomer :)