Running

Marathon 2.0 – week 3

Net als vorig jaar hoop ik in april aan de start van de Rotterdamse marathon te verschijnen. Inmiddels heb ik me ingeschreven (ik was nr. 42 woohoo) dus er is geen weg meer terug. Om mezelf (en hopelijk jullie) te motiveren, zal ik wekelijks verslag doen van mijn hardloopavonturen.

Running – the miles
Daar kan ik heel kort over zijn: ik maakte afgelopen week te weinig kilometers. Daar staat tegenover dat ik de training van afgelopen zaterdag nog steeds voel en ik het deze week helemaal goed ga maken. De blessure is al een tijdje over dus de 10km moet en zal deze week weer worden aangetikt. Maar vanmiddag eerst een yogales om de laatste restjes spierpijn eruit te strekken.

Running – new shoes
Van Puma kreeg ik een pakketje met de Elite Glow Running shoes opgestuurd. Ik ga ze de aankomende tijd testen, ze vallen in ieder geval erg goed op met dat felle neon kleurtje. De eerste 5 km heb ik er al opgelopen, nothing beats a pair of new running shoes.

Running – drink drink drink
Dat bruine goedje bestaat uit 3 bietjes, een flinke hand spinazie en een appel. Het ziet er onwijs goor uit, maar smaakt heerlijk zoet. Maar ik vind bietjes dan ook niet vies. Niet dol op de bietensmaak? Voeg nog 2 tomaten toe, deze overheersen qua smaak.

Running – Girlslove2run Crew
Gisteravond meette ik met een grote groep meiden in het Amsterdamse Werck. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en krijg daar energie van. Gisteravond ging dat nog iets makkelijker omdat we een ding gemeen hebben: liefde voor hardlopen. Lees er later meer over op Girlslove2run. Ik ga in ieder geval voortaan 1x per maand rennen met een groep inspirerende meiden en wie weet lopen we over een tijdje gezamenlijk een (halve) marathon in het buitenland.

Ik ga hard trainen deze week, en jij?

Liefs!

You Might Also Like

18 Comments

  • Reply
    Brenda
    October 22, 2013 at 10:50

    Altijd inspirerend om je hardloopupdates te lezen. Vanaf deze week ga ik ook weer tijd maken om te lopen. Ik vond het heerlijk, maar door drukte (of drukte die ik waarschijnlijk zelf creeer ;-)) kwam het er steeds niet van. Dat is nu over!
    Maak je het bietenmengsseltje in de blender of sapcentrifuge?

  • Reply
    Chezzelia
    October 22, 2013 at 10:58

    Vanaf deze week ga ik ook weer aan de bak! Schema is af en Lets do this!
    Succes deze week!

  • Reply
    Marieke
    October 22, 2013 at 11:22

    Good busy babe, deze week ga je weer rocken. Ik ga proberen het ook weer op te pakken, er moet een doel nagestreefd worden!

  • Reply
    Linda
    October 22, 2013 at 11:52

    Ik ga ook weer keihard aan de slag, inmiddels is het schema gemaakt en met 1x in de week bootcamp en twee keer rennen moet het goed komen

  • Reply
    Bente
    October 22, 2013 at 11:56

    Gisteravond voor het eerst na mijn werk nog 11 km gerend. Hoewel het donker was ging het heerlijk! Na het werk rennen is dus zo gek nog niet en ben van plan dit deze week nog vaker te gaan doen :)

  • Reply
    Melanie
    October 22, 2013 at 12:11

    Die roze hardloopschoenen van Puma zijn echt prachtig!

  • Reply
    Josianne
    October 22, 2013 at 13:00

    Ik ga het vanavond ook weer oppakken. M’n blessure is over, dus ik ga het weer voorzichtig proberen!

  • Reply
    Anne
    October 22, 2013 at 14:04

    Ik vind die schoenen heel mooi! Ik pak niet het hardlopen, maar mijn sportschool routine deze week weer op.

  • Reply
    MOl S
    October 22, 2013 at 15:13

    Veel success met de training!

  • Reply
    Nanda
    October 22, 2013 at 17:11

    Ik kan wel wat motivatie gebruiken, dus ik kijk uit naar je artikelen :)

  • Reply
    Olga
    October 22, 2013 at 18:30

    Wat ik me nou steeds afvraag he, zijn dat nou ‘gewone’ potjes (weckpotten) of speciale glazen die je in een winkel kunt kopen?

  • Reply
    daphna
    October 22, 2013 at 19:51

    Iell dat bruine ‘goedje’ ziet er echt onsmakelijk uit, maar ik zal het eens proberen :)

  • Reply
    Mieke
    October 22, 2013 at 20:19

    De combi yoga – hardlopen lijkt me super fijn.
    Zelf heb ik al twee weken amper gelopen, ook ivm een blessure. Zaterdag sta ik aan de start van de singelloop in Middelburg, dus ik hoop dan toch te kunnen knallen!

  • Reply
    Vief // Eat me Feed me foodblog
    October 22, 2013 at 23:27

    Wat sportief en goed dat je dit doet! Succes en ik hou je blog zeker bij!

  • Reply
    Annemieke
    October 22, 2013 at 23:37

    Nice update! Vandaag ook gaan rennen? I run 8K; Lovely! Was echt een heerlijk warm zonnetje.
    Succes van de week, maar dat moet vast goedkomen met de boost van member of GL2R Running Crew. Super, super leuk!

  • Reply
    Maaike
    October 22, 2013 at 23:47

    hoe komen jullie toch aan die “gratis” hardloopschoenen??? dat wil ik ook wel… =D ik heb vanavond weer getraind met de groep… hopelijk donderdag of vrijdag ook de 10 weer eens aantikken… zondag de tcs 8 km gedaan… was een erg leuke ervaring!!!

  • Reply
    Simone
    October 24, 2013 at 00:23

    Goed hoor… Ik ben nooit verder gekomen als een halve marathon en vond dat eigenlijk ook wel lang genoeg! Maar echt top dat je dat gaat doen!

  • Reply
    Sam
    October 24, 2013 at 09:22

    De marathon van Rotterdam in 2014 wordt mijn eerste marathon. Ik ga je blogs met veel plezier lezen en hoop dat ik je op 13 april zal zien rennen!