Food

Foodie: Ontbijt Lof der Zoetheid

Hoewel ik heel erg van koken houd, vind ik buiten de deur eten minstens net zo fijn. I love to go out for dinner, drinks, lunch and BREAKFAST. Hoe fijn is het om ’s ochtends niets te hoeven doen, de dag beginnen met iemand die voor jou zorgt. Vrijdagochtend ging ik samen met Ashley ontbijten bij Lof der Zoetheid. Voor 9.95 heb je hier een heerlijk ontbijtje bestaande uit een glas verse jus, een cappuccino, een scone met boter & jam, een perfect gekookt eitje en broodjes met zoet en hartig beleg.

Op het eerste gezicht lijkt Lof der  Zoetheid een simpel ingerichte lunchroom maar iedere keer vallen er weer prachtige nieuwe details op. De menukaart met foto’s uit het familie album, de snorren op de spiegels in de WC, het opschrift ‘unattended children will be sold to the circus’ op de deur, over alles is nagedacht. Hier klinkt geen popmuziek maar de platenspeler wordt regelmatig voorzien van een nieuwe langspeelplaat. Het zelfgemaakte servies, de yoghurt met geweldige Lof der Zoetheid cruesli en de lekkernijen die ze verkopen om mee naar huis te nemen., ja ik ben een beetje verliefd op Lof der Zoetheid.

Lunchroom Lof der Zoetheid
Rotterdam
http://www.lofderzoetheid.com

You Might Also Like

21 Comments

  • Reply
    Anja
    September 15, 2012 at 10:16

    Ziet er heerlijk uit allemaal en wat een leuke snorren!

  • Reply
    josianne
    September 15, 2012 at 10:19

    Hmm, dat ziet er goed uit! Jammer dat ik in Utrecht woon…

  • Reply
    zoetedagdromen
    September 15, 2012 at 11:19

    Oooh wat een leuke lunchroom en je ontbijtje ziet er heerlijk uit :)

  • Reply
    Bianca
    September 15, 2012 at 11:22

    Ik hou er ook van!
    Niet helemaal in de buurt maar Bagels en Beans is ook erg lekker!

  • Reply
    Nuria
    September 15, 2012 at 12:20

    Dat ziet er lekker uit allemaal!

  • Reply
    Sophie
    September 15, 2012 at 12:26

    Wat heerlijk! Móet ik een keer heen!

  • Reply
    Nanda
    September 15, 2012 at 12:42

    Lijkt me erg lekker! Mocht ik ooit eens in Rotterdam zijn breng ik zeker een bezoekje aan deze lunchroom.

  • Reply
    lisanneleeft
    September 15, 2012 at 13:17

    Ohhhh, dat ziet er heer-lijk uit!
    Ik krijg spontaan heel veel trek, haha :P

  • Reply
    Anke
    September 15, 2012 at 13:32

    Haha, die spiegels zijn geinig! Bij de HEMA schijn je ook best lekker te kunnen ontbijten, voor maar 1 euro. Wel iets simpeler dan bij deze lunchroom vrees ik ;)

  • Reply
    Self Help Hipster
    September 15, 2012 at 13:48

    Zo leuk, vooral die foto’s van Ashley & jj!

  • Reply
    Indira
    September 15, 2012 at 17:07

    Lijkt me een leuk tentje!

  • Reply
    Marlyssa
    September 15, 2012 at 17:15

    Ziet er leuk en lekker uit! Onthouden om een keertje te gaan lunchen.Kom eigenlijk nooit in die buurt nu een reden om die kant op te gaan

  • Reply
    Marlou
    September 15, 2012 at 21:39

    Ohhh wat leuk inderdaad! En wat heerlijk dat zulke details je opvallen :)
    doe mij ook maar zo’n ontbijtje, en dan gelijk ook een American dream. Hallo zeg.

  • Reply
    Eline
    September 15, 2012 at 23:10

    Oh wat lijkt me dat een geweldig tentje!

  • Reply
    Jesdiny
    September 16, 2012 at 03:15

    Deze tent moet op mijn lijstje met must visits! Die foto’s met snor zijn echt geniaal hahaha

  • Reply
    A Fashion Moment
    September 16, 2012 at 09:21

    Ziet er lekker uit! Hmmm marsmollow, chocola en noten… <3 wat een combinatie!

  • Reply
    tineke
    September 16, 2012 at 09:49

    het ziet er uit als een super gaaf eettentje, zou ik ook nog wel eens heen willen!

  • Reply
    Ise
    September 17, 2012 at 15:36

    Oh wat ziet dat er heerlijk uit! En leuk die snorren haha!

  • Reply
    Fran
    September 17, 2012 at 18:30

    Ja, geweldig plekje in Rotterdam. Ik heb er een keer gehigh-tead en sindsdien ben ik er niet meer weg te slaan. :)

  • Reply
    Foodloveandhappiness
    September 18, 2012 at 06:57

    Leuke post! Lijkt me een leuk tentje!

  • Reply
    Marcella
    September 23, 2012 at 11:02

    Jammie, klinkt erg goed!!