Diary

It’s my Birthday & Dailylin’s Bday too.

Wow, wow, wat een jaar. Dat besef ik me nu vooral door de terugblik van deze ochtend. De dagen en weken lijken altijd zo snel te gaan, maar een jaar is toch wel lang. Een jaar vol leuke dingen, mooie reizen en natuurlijk soms ook verdrietige momenten. Daar sta je natuurlijk alleen niet zo snel met een camera naast. Gelukkig overheersen de grote & kleine geluksmomenten. Ja mijn 26ste levensjaar was een mooi jaar.

Op mijn 25ste:

Vierde ik mijn verjaardag niet maar besloot ik er wel een mooi jaar van te maken – genoot ik van mijn laatste officiële kerstvakantie als studente – haalde ik gelukkig al mijn vakken van mijn master beleid & politiek – maakte ik goede voornemens in de Franse alpen en had ik een fijne vakantie met mijn schoonfamilie in de sneeuw – dronk ik veel champagne – maakte ik een droomreis door Vietnam, dook ik in Maleisië en bezocht ik wereldstad Singapore.

Ik ontbeet met Lianne voor haar verjaardag bij de Librije – kookte zelf regelmatig voor vrienden en vriendinnen – maar het culinaire hoogtepunt van dit levensjaar deelde ik met Jolien bij In de keuken van Floris –

Verder zei ik een aantal banen op omdat ik nog steeds geloof dat als je iets nieuws in je leven wil je daar soms eerst ruimte voor moet maken –leefde ik  naar mijn motto: Impossible is nothing en liep met dat mantra in mijn hoofd de marathon van Rotterdam – mijn schoonvader was die dag mijn held.

En nu ben ik 26 en lever ik vandaag mijn scriptie in. Een goed begin toch? En ben ik nog 4 hele jaren een 20something.

Maar ook Dailylin.nl bestaat precies vandaag 2 jaar. Wat was het een leuk jaar. Met veel bezoekers, lieve mailtjes en sinds kort een eigen mediabureau. Dankzij mijn blog bezocht ik Praag, Berlijn, Hamburg en veel leuke hotspots in NL. Ik ontmoette weer een hoop, leuke nieuwe online mensen en hoop volgend jaar met een aantal daarvan een halve marathon in het buitenland te lopen. En dankzij Dailylin.nl komt er binnenkort een kleine droom van mij uit: ik ga truffels zoeken in de Champagnestreek en hier over bloggen.

Vandaag vier ik mijn verjaardag met bubbels, taart en mijn beste vrienden. Op naar een mooi nieuw jaar. Bedankt dat jullie meelezen.

Liefs!

You Might Also Like

48 Comments

  • Reply
    Jolien
    October 29, 2013 at 12:00

    Yeeeah Happy Bday babe!! Kan niets anders dan zeggen dat ik trots op jou ben en zo blij dat ik je heb leren kennen <3

  • Reply
    Natasja
    October 29, 2013 at 12:01

    Ook hier: van harte gefeliciteerd! Maak er weer net zo’n jaar van als afgelopen jaar zou ik zeggen, en ik zie je bij de truffels! :D Fijne dag nog!

  • Reply
    Bianca
    October 29, 2013 at 12:02

    Dubbel gefeliciteerd! =)
    Het klinkt inderdaad als een fijn jaar. En als je minder mooie momenten ervaart waardeer je de mooie nog meer =).
    Op naar nog een mooi (reis)jaar en die begint al geweldig! ”Truffels zoeken in de Champagnestreek” Super!

  • Reply
    Josianne
    October 29, 2013 at 12:03

    Wauw, wat inspirerend! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat komend jaar nog beter mag zijn, met veel champagne!

  • Reply
    Chantal
    October 29, 2013 at 12:10

    Nogmaals gefeliciteerd! En je mag zeker heel trots terugkijken op een fantastisch jaar (en een mooie blog). Weet zeker dat komend jaar nog beter zal zijn! Geniet van je dag :)

  • Reply
    Denise
    October 29, 2013 at 12:18

    Zag je berichtje net op Twitter. Van harte en nog vele mooie reisjaren gewenst!
    Ik reageer eigenlijk nooit, maar heb je site wel vaker bezocht al. Vooral de opmaak in blokken in het travel-gedeelte vind ik supermooi. Op mijn eigen site (en travelblog) ga ik dat ook doen. Ben er druk mee bezig.
    Goh, 26, wat jong nog, dacht ik net. Wat deed ìk toen ik 26 was vroeg ik me af? Even denken… 1998… O ja, toen werd ik Reisadviseur van het jaar! ;-)
    Succes met het reisbloggen (we komen elkaar op die manier vast nog vaker tegen) en fijne dag vandaag!

  • Reply
    Ise
    October 29, 2013 at 12:22

    Van harte gefeliciteerd! Mooi geschreven, ik hoop dat komend jaar nog beter gaat worden voor je :)

  • Reply
    Brenda
    October 29, 2013 at 12:24

    Wauw, wat een dag! Driedubbel GEFELICITEED: met het inleveren van je scriptie, je verjaardag én je blogverjaardag!
    Op naar een volgend jaar met leuke (en nieuwe!) dingen en veel mooie momenten. Geniet er van! (maar volgens mij doe je dat wel ;-))

    Deze zin zette me aan het denken: “Verder zei ik een aantal banen op omdat ik nog steeds geloof dat als je iets nieuws in je leven wil je daar soms eerst ruimte voor moet maken”

  • Reply
    Suzanne
    October 29, 2013 at 12:25

    Dubbel gefeliciteerd! ^^ Op naar een waanzinnig jaar!

  • Reply
    Debby
    October 29, 2013 at 12:25

    Gefeliciteeeerd! Ik kijk stiekem wel een beetje tegen je op hoor, zo tof dat je zo’n professionele blogger bent geworden/aan het worden bent. En wat een fijn jaar!

  • Reply
    Michelle @ the World is a Book
    October 29, 2013 at 12:28

    Gefeliciteeeerd! Zowel met je verjaardag als met je mooie blog. Geniet ervan! Maar dat zit wel goed geloof ik ;-)

  • Reply
    Anneke
    October 29, 2013 at 12:29

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je ook dit jaar weer mag reizen, koken, eten, bloggen en genieten :-)

  • Reply
    Stacey
    October 29, 2013 at 12:31

    Van harte gefeliciteerd, drink er maar een lekker wijntje op en ga zo door.

  • Reply
    Iris
    October 29, 2013 at 12:34

    Gefeliciteerd! Wat doe jij veel mooie dingen!

  • Reply
    Anne
    October 29, 2013 at 12:35

    Joehoe, gefeliciteerd, met je scriptie, met het mooie afgelopen jaar, met je doorzettingsvermogen en je verjaardag. Zo veel om blij over te zijn. Op naar een nieuw jaar vol dromen waarmaken :) Fijne dag vandaag!

  • Reply
    Jasmine
    October 29, 2013 at 12:39

    Proficiat! En een mooi 27ste levensjaar toegewenst :-)!

  • Reply
    Chezzelia
    October 29, 2013 at 12:40

    Wat een mooi jaar! En natuurlijk gefeliciteerd! Ik dacht echt dat je veel langer blogde dan 2 jaar!

  • Reply
    Sabine de Witte
    October 29, 2013 at 12:42

    Hiep hiep voor jou en Dailylin! Gefeliciteerd, mooie dingen waargemaakt, op naar mooie dingen in het verschiet!

    En truffels zoeken in de champagne, da’s het beste cadeau lijkt mij zo ;)

  • Reply
    Merel
    October 29, 2013 at 12:52

    Dubbel gefeliciteerd! Maak er een FAB nieuw jaar van! (zowel in persoonlijke sfeer als op je blog ;))

  • Reply
    Marieke
    October 29, 2013 at 12:59

    Wat gaaf! :) Fijn jaar heb je gehad! Dat er nog maar veeeeeeeele jaren bij mogen komen! Gefeliciteerd!

  • Reply
    Maura - YLT
    October 29, 2013 at 13:12

    Aaah wat leuk joh! Gefeliciteerd met je verjaardag en met Daily Lin! Klinkt als een hartstikke mooi levensjaar. Op naar het volgende :)

  • Reply
    Stephanie
    October 29, 2013 at 13:17

    Wat een mooie post! Proficiat met je verjaardagen, geniet ervan en dat er net zo mooie dingen op je mogen afkomen de komende jaren.

  • Reply
    Isabel Cristina
    October 29, 2013 at 13:36

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

  • Reply
    daphna
    October 29, 2013 at 13:38

    Gefeliciteerd met je verjaardag en Dailylin! Geniet ervan.

  • Reply
    Nina
    October 29, 2013 at 13:40

    Gefeliciteeeeeeerd! Fijne dag nog :)

  • Reply
    Con leche
    October 29, 2013 at 13:40

    Wat een mooie hoogtepunten heeft het afgelopen jaar voor jou gekend! Gefeliciteerd met zowel je verjaardag, als je blog als het inleveren van je scriptie!!

  • Reply
    josie
    October 29, 2013 at 13:48

    Gefeliciteerd <33333

  • Reply
    Farah
    October 29, 2013 at 14:02

    Gefeliciteerd!

    Wat een mooi en inspirerend overzicht van je 25e levensjaar ;).
    Geniet er van vandaag!

  • Reply
    Marit
    October 29, 2013 at 15:07

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooi jaar met veel mooie hoogtepunten heb je gehad! En heel veel succes nog met je scriptie.

  • Reply
    Melanie
    October 29, 2013 at 15:54

    Gefeliciteerd! Leuk overzichtje van je 25e levensjaar :-)

  • Reply
    Laura
    October 29, 2013 at 15:59

    Gefelciteerd! En wat een mooi overzichtje zo :)!

  • Reply
    Anne
    October 29, 2013 at 16:37

    Gefeliciteerd Lin! Je bent een bijzonder mens. :)

  • Reply
    Nancy
    October 29, 2013 at 17:45

    Dubbel gefeliciteerd! En wat is het toch fijn om nog 4 hele jaren tegemoet te gaan in de 20-er jaren :) Er zijn nog zo veel dingen die je mag ontdekken (op vele vlakken) leuk toch!

    Groetjes Nancy

  • Reply
    Marieke
    October 29, 2013 at 17:55

    Hiep hiep hoeraaaa! Gefeliciteerd meis! XXX

  • Reply
    anne
    October 29, 2013 at 18:03

    Wat heb je dit leuk gedaan :) gefeliciteerd, hieperdepiep!

  • Reply
    Mirthe
    October 29, 2013 at 18:35

    Jeetje wat een mooi lijstje van dit jaar, gefeliciteerd! :)

  • Reply
    Hester
    October 29, 2013 at 18:47

    Gefeliciteerd!!! Wat een prachtige lijst en dat dit zo mag door gaan!

  • Reply
    Nuria
    October 29, 2013 at 20:17

    Gefeliciteerd!! Ik lees met veel plezier jouw blog en ik ben heel benieuwd wat je het komende jaar allemaal zult gaan meemaken!

  • Reply
    Linda
    October 29, 2013 at 21:00

    Wauw, wat heb je een prachtjaar gehad! En wij genieten daar natuurlijk lekker van mee via je blog. Gefeliciteerd met je verjaardag :)

  • Reply
    Jesdiny
    October 29, 2013 at 21:22

    Gefeliciteerd!!!

  • Reply
    Mieke
    October 29, 2013 at 22:26

    Gefeliciteerd met je verjaardag èn met je blogverjaardag!

  • Reply
    Anke
    October 29, 2013 at 22:38

    Gefeliciteerd! Fijne avond en vele jaren nog!

  • Reply
    Yvonne
    October 29, 2013 at 23:04

    Gefeliciteerd! Ik vind het altijd erg leuk om op je blog te kijken.

  • Reply
    Jolien
    October 29, 2013 at 23:49

    Gelukkige verjaardag!

  • Reply
    Marcella
    October 30, 2013 at 11:11

    Alsnog gefeliciteerd! Wat een fijne dingen doe je via je blog. En een mooie trip op de planning ook! Veel geluk in je nieuwe levensjaar, maak er een prachtig jaar van. Maar dat komt vast helemaal goed!!

  • Reply
    Eline
    October 30, 2013 at 12:24

    Nogmaals gefeliciteerd lieve Lin! Wat een prachtig jaar was het voor je :)

  • Reply
    Manon
    November 2, 2013 at 14:12

    Nog gefeliciteerd!!!

  • Reply
    Mandy
    November 4, 2013 at 16:52

    Ik ben een paar dagen te laat en kruip uit mijn tentamenstapel met boeken, maar alsnog van harte gefeliciteerd!