Travel

Hotel: Mama Shelter Istanbul

Persoonlijk vind ik een hotel minstens zo belangrijk als de bestemming. Je verblijft er toch iedere nacht, wordt er wakker en valt er in slaap. In een mooi hotel kun je je dag extra goed beginnen. Tijdens mijn bezoek aan Mama Shelter in Parijs merkte ik pas hoe belangrijk ik dit vond. Wakker worden in Parijs is altijd fijn, wakker worden, bij Mama Shelter nog net iets fijner. De heerlijke bedden, het ontbijt, bij Mama Shelter Parijs geen frans ontbijtje bestaande uit slechts croissants en een kopje koffie. Vers gezette cafe au laits, romige yoghurt met ananas en meer nutella dan ik eten kon.

Per 1 maart gaat Mama Shelter de Franse grens over en opent ze een vestiging in Istanbul. Laat Istanbul nu al eens heel lang op mijn travel wishlist staan, en laat een van mijn liefste vriendinnetjes nou net voor een tijdje voor haar werk naar Istanbul vertrekken. Waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen, is een andere vraag. Even wegdromen mag altijd…

Mama Shelter in Istanbul heeft kamers vanaf 69 euro per nacht, gratis wifi en movies on demand en met een beetje geluk een terras dat uitzicht biedt op prachtig Istanbul.

You Might Also Like

13 Comments

  • Reply
    Foodloveandhappiness
    February 26, 2013 at 08:33

    Ja mooi hotel! Die van Parijs was inderdaad al net zo mooi. Istanbul staat ook hoog op mijn lijst, hoop dit jaar toch een bezoekje aan de stad te brengen =)

  • Reply
    Nanda
    February 26, 2013 at 08:58

    Oh wauw, wat een mooi hotel! Goede reden om naar Istanbul te gaan ;)

  • Reply
    Nuria
    February 26, 2013 at 09:01

    Heel tof!! Daar zou ik wel een nachtje door willen brengen!

  • Reply
    Janet
    February 26, 2013 at 11:05

    De prijzen zijn ook zo geweldig!

  • Reply
    Stephanie
    February 26, 2013 at 11:13

    Istanbul is echt een hele mooie stad! Als je vriendin daar is moet je er zeker heen gaan, het is gewoon geweldig daar.

  • Reply
    Marcella
    February 26, 2013 at 13:26

    Wow, mooi hotel! Ik ga hem onthouden, wil ook zeker nog eens naar Istanbul!

  • Reply
    Marieke
    February 26, 2013 at 13:58

    Ik vind het ontbijt ook altijd heel belangrijk in een hotel. Ik hou zo van uitgebreide ontbijtbuffets! Istanbul zou ik ook heel graag eens willen zien. :D

  • Reply
    Marjolein
    February 26, 2013 at 14:38

    In de zomer ga ik naar Istanbul en heb m`n hotel helaas al geboekt anders had ik deze meegenomen in de selectie :-). Ziet er mooi uit!

  • Reply
    Angelina
    February 26, 2013 at 16:14

    Zo’n tof hotel!!

  • Reply
    Marije
    February 26, 2013 at 17:40

    Dat ziet er gaaf uit! En helemaal niet duur! Leuke tip voor als ik naar Istanbul ga. Ooit ;-) Lijkt me namelijk een prachtige stad!

  • Reply
    kim
    February 26, 2013 at 19:24

    ziet er gaaf uit! Al ga ik meestal voor de hostels in grote steden ;)

  • Reply
    Joyce
    February 26, 2013 at 22:10

    Dat ziet er best gaaf uit! Jammer van die 69 euro per nacht, dat vind ik namelijk nog best wel wat centjes aangezien ik eigenlijk alleen maar hostels van 25 euro gewend ben!

  • Reply
    Our Taste Book
    February 27, 2013 at 01:55

    WAUW! Komende zomer gaan we naar MAMA shelter in Parijs maar beginnen toch te twijfelen…