Food

Ga jij met me mee? – Castello pop-up store in Den Haag

Als je mijn blog al wat langer leest dan weet je dat ik gek ben op wijn en kaasjes. Zeker nu de winter eraan komt is niets zo lekker als een kaasplankje met een goed glas wijn. Castello opende afgelopen week een pop-up store waar je de heerlijkste kazen kunt proeven en kopen. Castello nodigt mij en twee lezers uit om op 8 november kaas en wijn te komen proeven. Katja Gruijters geeft een demonstratie food design.

Leuk? Mail me: info@dailylin.nl

Info:
Datum: November 8 2013
Locatie: New Babylon Den Haag (vlakbij Centraal Station)
Time: 12.00-14.30 uur

Meer info hier .

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Janet
    October 30, 2013 at 12:02

    Aaahh wat leuk, als ik in Nederland was geweest, wist ik het wel! Veel plezier!

  • Reply
    Marit
    October 30, 2013 at 12:04

    Ahh leuk, als ik niet in mijn tentamenweken zat had ik je zeker een mailtje gestuurd.

  • Reply
    Nicole
    October 30, 2013 at 12:05

    Ik mail je!

  • Reply
    Nina
    October 30, 2013 at 12:15

    Wat super leuk, ik ben geen fan van wijn dus geen deze ervaring graag aan iemand die van beide kan genieten!

  • Reply
    Suzanne
    October 30, 2013 at 12:22

    Wat leuk! IK ben vrij dan, dus ga graag met je mee! :-)

    Suzanne
    http://www.artikel255.nl

    • Reply
      Nancy
      October 30, 2013 at 13:13

      Zou helemaal leuk zijn als we samen mogen gaan :) Zie ik jou ook eens in levenden lijve!

  • Reply
    Nancy
    October 30, 2013 at 12:42

    Dat is echt superleuk! Ik ga graag mee want houd ook erg van kaasjes en wijntjes :)

    Liefs,
    Nancy

  • Reply
    Marjolein
    October 30, 2013 at 12:56

    Bummerrrrt ik moet naar school! Had me erg leuk en lekker geleken :-)

  • Reply
    nettelie
    October 30, 2013 at 13:14

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom werk ik fulltime. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom.

  • Reply
    Debby
    October 30, 2013 at 13:22

    Oeh, reiskosten vergoed, dan zou ik zéker mee kunnen want ik ben die dag wel gewoon beschikbaar. En I love cheese too <3

  • Reply
    Rebecca
    October 30, 2013 at 13:27

    Ik beschouw dit als een mooie gelegenheid om ons ‘verse’ 26e levensjaar te vieren onder mede-frankofielen ;)!

  • Reply
    Fleur
    October 30, 2013 at 17:55

    Ah ik had supergraag meegegaan! Ik heb die dag helaas de voorlichtingsdag van de universiteit in Groningen… Volgende winactie/ tripje doe ik gezellig mee!
    XX Fleur

  • Reply
    Rosanneke
    October 30, 2013 at 21:59

    Aaah, waarom heb ik dan een bruiloft?? Grrrrr…Veel plezier in ieder geval!

  • Reply
    Laura
    October 31, 2013 at 09:44

    Lijkt mij ook heel gezellig, wijn + kaas + Lin ontmoeten + kletsen over reisjes = een superleuke dag! ♥

  • Reply
    Manon
    November 2, 2013 at 14:11

    Ohhh kaas en wijn, ook bij mij favoriet! Daar kun je me ‘s nachts echt voor wakker maken. Zit in het buitenland, dus deel je 8 nov het een en ander online? Veel plezier!

  • Reply
    Denise
    November 4, 2013 at 12:58

    Mmmmmmm… ik ben echt een superfan van blauwe kaas en inderdaad altijd díe! Ik eet er ongeveer 2 a 3 per week (ja, waar ik ze laat? Ik weet het niet.) Echt mijn ergste verslaving naast chocola. Chocola met koffie, en kaas natuurlijk met rode wijn. Heerlijk!

    Ik kan niet vrijdag, maar heel veel plezier!