Hotspots

Castello Pop-up Store

Vorige week bezocht ik samen met Lisa en Bianca de Castello Pop-up Store in Babylon, de toren vlakbij het Centraal Station in Den Haag. Als je me een beetje kent weet je dat ik van kaasjes en van wijn houd… de Castello store stond voor mij dus gelijk aan de hemel. Zo. Veel. Kaasjes. Had ik al gezegd dat ik alle kaasjes in combinatie met perfect passende wijnen mocht proeven? Heaven. Ik laat de foto’s maar even voor zich spreken. Kijk mee:

Castello

Castello art

Castello blauwe kaas

Castello kaas 2

Castello kaas

Castello kazen

Castello

Port

De Castello brand store is tot en 24 december te bezoeken en dus perfect voor een cadeautje rond de feestdagen. Naast alle heerlijke Castello kaasjes (dit zijn er veel) vind je er bijpassende wijnen en ports, chique kaasplanken, kaasmesjes, toastjes en kaasfonduesetten.

Ieder jaar vier ik naast kerst met familie ook kerst met vrienden. Het diner sluiten we traditiegetrouw af met een kaasplankje. Voor mijn inkopen ga ik dit jaar zeker even terug richting Den Haag omdat ik naast kaasjes ook de meest goddelijke vijgen&port chutney heb gekocht (en inmiddels alweer opgegeten).

Het lekkerste kaasje dat ik afgelopen week proefde was de Golden Castello, deze smaakte heel goed bij chutney die ik mee naar huis nam en een glaasje PX dat ik altijd thuis heb staan.

Art you can eat
Afgelopen vrijdag was in de pop-up store  fooddesigner Katja Gruijters aanwezig om een waar kunstwerk van kaas te creëren. Op 22 november en 13 december zal zij weer aanwezig zijn. Voor meer informatie kun je de twitter van Castello in de gaten houden. De kaasjes die ik afgelopen weekend mee naar huis nam, zijn alweer op, en ik breng binnenkort dus weer een bezoekje aan de Castello pop-up store.

En hoe je het ideale kaasplankje creëert? Daar vertel ik later meer over.

Ben jij ook zo’n kaas fan?

Liefs!

Castello Pop-up Store
Anna van Buerenplein
Den Haag

You Might Also Like

20 Comments

  • Reply
    Nanda
    November 11, 2013 at 20:17

    Oh je mag me echt wakker maken voor kaas, dus die pop-up store van Castello lijkt me ook hemel!
    Ben benieuwd naar je tips om een kaasplankje samen te stellen :)

  • Reply
    josie
    November 11, 2013 at 20:18

    Ziet er super leuk uit allemaal!

  • Reply
    Marjolein
    November 11, 2013 at 20:27

    Ben er nog nooit geweest maar volgens mij moet ik daar eens verandering in brengen. Ziet er allemaal zeer goed uit!

  • Reply
    Rebecca
    November 11, 2013 at 20:44

    Ik doe bij deze mee aan de eerstvolgende kaas-eet-winactie ;)!

  • Reply
    Janet
    November 11, 2013 at 21:56

    OOHHH MY GOD, dit ziet er echt GODELIJK uit!!! Maar ik ben pas de 25e weer in NL, die pop-up hadden ze echt wel nog een paar dagen open mogen houden!

  • Reply
    Jessica
    November 11, 2013 at 22:02

    Wauw ziet er echt heerlijk uit! Jammer dat den haag voor mij niet naast de deur is. Misschien even een shopdagje plannen?

  • Reply
    Johanna
    November 11, 2013 at 22:02

    That looks awesome! Give me alllll the cheese!!!!

  • Reply
    Annemieke
    November 11, 2013 at 22:51

    Mmm! Ik was afgelopen zomer in Zuid-Frankrijk, een vakantie-walhalla van French cheese & red wine. Love it! Als ik je foto’s zo zie, is Castello ook zeker de moeite waard. Dichterbij huis. :-)

  • Reply
    Bianca
    November 11, 2013 at 22:57

    Krijg meteen weer zin in gezelligheid, wijn en kaasjes <3

  • Reply
    Linda
    November 11, 2013 at 23:48

    Wat ongelofelijk leuk zeg!
    Ik ben niet een hele grote kaas fan maar deze foto’s zien er heel smakelijk uit :D

  • Reply
    Marit
    November 11, 2013 at 23:53

    Ziet er lekker uit allemaal!

  • Reply
    Nancy
    November 12, 2013 at 02:01

    Ja, kaas daar kan je me in begraven! :) Heerlijk vind ik het! Gelukkig hebben mijn vriend en ik dat gemeen, lekker wijntje met een kaasje eten is een van onze favoriete bezigheden en al helemaal in het weekend ha!

    XOXO
    Nancy

  • Reply
    Mandy
    November 12, 2013 at 12:38

    Oh mennnn dat ziet er lekker uit!
    Hier nog een kaasjes en wijntjes-fan. Ik ga ook even inkopen doen binnenkort bij Castello!
    Die cutney groot inslaan dus? ;)

    • Reply
      Lin
      November 22, 2013 at 10:32

      Zeker!

  • Reply
    Lenneke
    November 12, 2013 at 15:44

    Ik vind kaas heerlijk! Behalve op brood, haha. Wat een leuke store!

  • Reply
    LNNK
    November 12, 2013 at 21:54

    Leuk! Zeker met de feestdagen in aantocht.

  • Reply
    Maura - YLT
    November 12, 2013 at 23:22

    Oeee CHEESE! Ik houd enorm van kaas. Sowieso al. Dus helemaal als het zo kunstzinnig wordt gepresenteerd.

  • Reply
    We Are Contentable
    November 13, 2013 at 01:30

    Hoe lekker ziet dit eruit! Ik wil er heen!

  • Reply
    Irene
    November 13, 2013 at 16:38

    Hm een bezoek aan Den Haag is zojuist nog hoger op mijn lijstje gekomen!

  • Reply
    Maaike
    November 13, 2013 at 22:13

    Ziet er echt heerlijk uit!
    X